• OKay ,, Ik haat geld ><
    IK kreeg al amper wat en nu krijgk nog minder en iedereen zit nu op mij te seiken van jaa ik krijg dit en dat en zus en zo terwijl ik alles self moet betalen van mijn kleedgeld en ik dat meestal niet eens krijg >< Weetje hoe kut dat dan is als iedereen telkes maar blijft roepen wat die allemaal krijgt tegen mij><


    Crack a bottle

    (...)

    Zei mij nadoen? Dan is se daar wel hèèèèèèl slegt in xD like ,,ik draag nooit dingen die vloeken xD
    En een bieb in huis ,, chill man ^^
    Mijn zusje die besteed sowat alles aan speelgoed >< en ik mag geeneens nuttige dingen ,,zoals kleren xD


    sryy moest effe was gaan ophangen >.<

    weer 1 van die klote jobkes dah ik moet doen en mijn zus niet =]
    ik weet het ; gelijk ik spaar & mijn zus geeft haar geld uit aan de meest onozele dingen :Y)
    zo strips die ze al 2315625 heeft gelezen xD
    ringen zonder kwaliteit
    en kinderfilms :S
    ik moet zeggen;
    kabouterplop kijken gisterenavond..
    het was ploperdeplop interessant! [NOT!]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    sryy moest effe was gaan ophangen >.<

    weer 1 van die klote jobkes dah ik moet doen en mijn zus niet =]
    ik weet het ; gelijk ik spaar & mijn zus geeft haar geld uit aan de meest onozele dingen :Y)
    zo strips die ze al 2315625 heeft gelezen xD
    ringen zonder kwaliteit
    en kinderfilms :S
    ik moet zeggen;
    kabouterplop kijken gisterenavond..
    het was ploperdeplop interessant! [NOT!]


    XDIk doe niks thuis ,,ik krijg daar ook niks behalve zelfmoordneigingen duss se soeken het amar uit >< En ik denk dat het een zusjes taak is om je leven te verzieken fseu >< Maar ik denk dat ik een vondeling ben ,, da hoop ik tenminste wnt als da mij susje is hebk medelijden met mezelf xD


    Crack a bottle

    (...)

    XDIk doe niks thuis ,,ik krijg daar ook niks behalve zelfmoordneigingen duss se soeken het amar uit >< En ik denk dat het een zusjes taak is om je leven te verzieken fseu >< Maar ik denk dat ik een vondeling ben ,, da hoop ik tenminste wnt als da mij susje is hebk medelijden met mezelf xD



    zwijgt derover :(

    mn familie is gewoonweg gestoord!
    men 1 ne zus denkt dat ze het van het is!(zip)
    de ander zit mij op school int openbaar te slaan!?
    en mijn vader heeft paar weken geleden in zijn onderbroek buiten gelopen helemaal naar het station :$
    ik ben ook een vondeling denk ik xD
    maar hèj ; welkom bij de vondelingenclub!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)


    zwijgt derover :(

    mn familie is gewoonweg gestoord!
    men 1 ne zus denkt dat ze het van het is!(zip)
    de ander zit mij op school int openbaar te slaan!?
    en mijn vader heeft paar weken geleden in zijn onderbroek buiten gelopen helemaal naar het station :$
    ik ben ook een vondeling denk ik xD
    maar hèj ; welkom bij de vondelingenclub!

    Dankje hea XD
    Mijn vader gaat altijd DANSENT boodschappen doen,,
    Mijn zusje mishandelt mij en mijn meoder die.. Is een verhaal appart :$


    Crack a bottle

    (...)
    Dankje hea XD
    Mijn vader gaat altijd DANSENT boodschappen doen,,
    Mijn zusje mishandelt mij en mijn meoder die.. Is een verhaal appart :$



    zit ze bij de prostitue xD
    demijne is een zaag van hier tot in tokio!
    je haalt nieh genoeg punten!-->> ZAAGT zij altijd xD
    gelijk mijn punten me interesseren..;)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)


    zit ze bij de prostitue xD
    demijne is een zaag van hier tot in tokio!
    je haalt nieh genoeg punten!-->> ZAAGT zij altijd xD
    gelijk mijn punten me interesseren..;)


    Uhh nee ..
    zei mishandelt mij gwn half geestelijk :$


    Crack a bottle

    (...)

    Uhh nee ..
    zei mishandelt mij gwn half geestelijk :$



    wat doet ze dan??


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)


    wat doet ze dan??

    Ze slaat gewoon om ,van rustig naar moordmachine ,, alles is mijn fout in haar ogen geloofik en dan loopt se gewoon me helemaal verrot te sgelden en dan gaak snel naar me kamer ,,omdat ze anders begint te slaan en dan blijft se sgelden. EN woorden doen WÈL pijn..


    Crack a bottle

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Ze slaat gewoon om ,van rustig naar moordmachine ,, alles is mijn fout in haar ogen geloofik en dan loopt se gewoon me helemaal verrot te sgelden en dan gaak snel naar me kamer ,,omdat ze anders begint te slaan en dan blijft se sgelden. EN woorden doen WÈL pijn..


    ik weet het..
    vroeger werd ik ook gepest..
    nu sinds ik verhuist ben niet meer..
    ik voel me nu veel better..

    en je mama zegt nx tegen je zusje?
    is er dan iets dat je fout doet?
    nee tog;;..


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    ik weet het..
    vroeger werd ik ook gepest..
    nu sinds ik verhuist ben niet meer..
    ik voel me nu veel better..

    en je mama zegt nx tegen je zusje?
    is er dan iets dat je fout doet?
    nee tog;;..

    Uhu,, Als iemand mij Emo/lelijk fseu noemt hebk altijd een grote bek trug maar het doet egt wel pijn >< maar ik ben gwn fucking gevoelig op dat gebied. Ik lach de hele tijd segmaar ,, altijd grote bek ,hyperaktief ,, kapsones van hier tot tokio ,terwijl ik van binnen kei onzeker ben.
    iemand segt bijvoor lelijk als die langsloopt en ik weet niet eens of het over mij gaat fseu en dan voelk me al onzeker?? Like ,, das tog niet normaal >< en als je eigen moeder je dan een slet noemt dan doet dat pijn..stomme gevoeligheid,,


    Crack a bottle

    (...)
    Uhu,, Als iemand mij Emo/lelijk fseu noemt hebk altijd een grote bek trug maar het doet egt wel pijn >< maar ik ben gwn fucking gevoelig op dat gebied. Ik lach de hele tijd segmaar ,, altijd grote bek ,hyperaktief ,, kapsones van hier tot tokio ,terwijl ik van binnen kei onzeker ben.
    iemand segt bijvoor lelijk als die langsloopt en ik weet niet eens of het over mij gaat fseu en dan voelk me al onzeker?? Like ,, das tog niet normaal >< en als je eigen moeder je dan een slet noemt dan doet dat pijn..stomme gevoeligheid,,




    mijn vriendin is 'emo' maar dat hoort ze niet graag duz zeg ik dat ook niet ofzo..
    maar toen we naar de jbc gingen liepen er daar jongens en die zaten EMO naar haar te roepen..
    toen heb ik ze eens boos bekeken en ze hielden op. je moet tog niemand uitmaken om zijn stijl!
    en van die slet..
    ik draag van die koussen met gaatjes in & ik vind dat mooi!
    maar wanneer ik dat draag op school zitten ze achter mijn rug SLET te roepen.. :S
    daarom draag ik ze nu alleen maar thuis.
    maar ik vind het wel niet leuk!
    ik haat het wanneer andere mensen je op voorhand beoordelen!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    maar ik ben door hè; mijn klote zus moet der weeral op.. :@
    tot nog eens ofzo..
    bye xxx


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik krijg gewoon Niets! xD
    Maar als ik Geld nodig heb xd krijg da meteen ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ze slaat gewoon om ,van rustig naar moordmachine ,, alles is mijn fout in haar ogen geloofik en dan loopt se gewoon me helemaal verrot te sgelden en dan gaak snel naar me kamer ,,omdat ze anders begint te slaan en dan blijft se sgelden. EN woorden doen WÈL pijn..


    Ja woorden doen pijn, heel veel pijn. Ik zeg het niet graag, maar ik herken je situatie.