• OKay ,, Ik haat geld ><
    IK kreeg al amper wat en nu krijgk nog minder en iedereen zit nu op mij te seiken van jaa ik krijg dit en dat en zus en zo terwijl ik alles self moet betalen van mijn kleedgeld en ik dat meestal niet eens krijg >< Weetje hoe kut dat dan is als iedereen telkes maar blijft roepen wat die allemaal krijgt tegen mij><


    Crack a bottle

    hoeveel krijg je dan per maand? =]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    hoeveel krijg je dan per maand? =]

    Normaal gesproken 60,00
    Maar mijn moeder geeft me het bijna nooit><


    Crack a bottle

    dring er dan op aan dat je het verdiend,
    dat je dat recht hebt ofzoxD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik krijg niet eens zakgeld. Regel iets met je ma in de aard van dat je geen zakgeld krijgt maar als je dan wil gaan sjoppe dat je daarovoor geld krijgt en anders pik je gwn geld. :Y)

    dring er dan op aan dat je het verdiend,
    dat je dat recht hebt ofzoxD

    Dan word se kwaad , EN als sei kwaad word doet dat mij meestal auwa :$


    Crack a bottle

    ik krijg geen zakgeld of kleedgeld of stuf in die richting >.<
    ik heb ook geen baantje want ik vind dat ik er nog te jong voor ben....
    enige wat ik krijg is kadootjes met kerst en verjaradag en die stuf en op verjaardag krijg ik alles bij elkaar van familie dikke 100 euri ofzo.. dus veel heb ik ook niet...

    maar ik doe ook nooit wat met vriende ofzo:P heb ik nooit zin inxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dan word se kwaad , EN als sei kwaad word doet dat mij meestal auwa


    maar das dan tog niet fair!
    je hebt wel kleding nodig hè! [/overdrijven]
    vraag dan of je mama dat wil afschaffen!
    het heeft tog geen nut.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    maar das dan tog niet fair!
    je hebt wel kleding nodig hè! [/overdrijven]
    vraag dan of je mama dat wil afschaffen!
    het heeft tog geen nut.

    Dude ,, weetik..
    EN op deze manier krijg ik tenminste nog iets?
    Like ,ik zou op mijn 11ste verjaardag een nieuwe kamer krijgen ,, bn nu 13 dus reken maar uit ^^ nu staat er like een halfafgemaakt bed fseu xD
    ik zou al 3 keer nieuwe sgoenen krijgen ,, maar altijd moet mijn zusje dan weer wat fseu><
    en dan moek weer w8ten het enige wat ik krijg is van mijn oma soms wat en verjaardagsgeld fseu ><
    Da vink lelijk ,,en dan seg ik der wat van ,, maar alsk dat doe eindig ik meestal jankend in mijn kamer ><


    Crack a bottle

    Dude ,, weetik..

    EN op deze manier krijg ik tenminste nog iets?

    Like ,ik zou op mijn 11ste verjaardag een nieuwe kamer krijgen ,, bn nu 13 dus reken maar uit ^^ nu staat er like een halfafgemaakt bed fseu

    ik zou al 3 keer nieuwe sgoenen krijgen ,, maar altijd moet mijn zusje dan weer wat fseu><

    en dan moek weer w8ten het enige wat ik krijg is van mijn oma soms wat en verjaardagsgeld fseu ><

    Da vink lelijk ,,en dan seg ik der wat van ,, maar alsk dat doe eindig ik meestal jankend in mijn kamer ><



    jah..
    waarom krijgt jou zus alles voor u eigelijk?
    omdat ze jonger is?
    zooo ONFAIR!
    :P heb zelf der 2 rondlopen..


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    jah..
    waarom krijgt jou zus alles voor u eigelijk?
    omdat ze jonger is?
    zooo ONFAIR!
    :P heb zelf der 2 rondlopen..

    OMdat mijn zusje eng is O.o
    Dude ,, Sei kreeg laatst een nieuw setje kleren en dat stond voor geen meter bij elkaar ,,like alles vloekte zegt ik: Mam ,ik zou 3 jaar geleden nog nieuwe sgoenen krijgen. Zegt se ,, jaa maar zei heeft kerstdiner op sgool. Ik had ook soiets maar ik mog duss niks nieuws,, seg ik ,das oneerlijk. Was ik gelijk ondankbaar dit en dat, segt mijn zusje: je bent gwn jaloers omdat ik stijl heb en dun ben.
    ik lag plat xD Like alles vloekte bij elkaar ,, en ik had die broek aangehad en die hing mij onder aan de kont en hij sat haar te strak duss ik heel sarcastisch: SUperjaloers ><
    En toen werd iedereen gelijk weer pissed op mij


    Crack a bottle

    *Loopt naar de sus en moeder van Fairy en steekt haar sus in de kont van d'r moeder en staakt daarna het hoofd van d'r moeder in de kont van een koe.*:Y)

    (...)
    OMdat mijn zusje eng is O.o
    Dude ,, Sei kreeg laatst een nieuw setje kleren en dat stond voor geen meter bij elkaar ,,like alles vloekte zegt ik: Mam ,ik zou 3 jaar geleden nog nieuwe sgoenen krijgen. Zegt se ,, jaa maar zei heeft kerstdiner op sgool. Ik had ook soiets maar ik mog duss niks nieuws,, seg ik ,das oneerlijk. Was ik gelijk ondankbaar dit en dat, segt mijn zusje: je bent gwn jaloers omdat ik stijl heb en dun ben.
    ik lag plat xD Like alles vloekte bij elkaar ,, en ik had die broek aangehad en die hing mij onder aan de kont en hij sat haar te strak duss ik heel sarcastisch: SUperjaloers ><
    En toen werd iedereen gelijk weer pissed op mij



    omg ;; ze denken dat ze meer stijl hebben dan hun oudere zus xD
    ze doen je gewoon na..
    je zus is zeker de lieveling dan weer?
    bij mij mn jongste zus :@
    om de 5 min. zitten slijmen bij mama en dan steekt ze haar tong uit naar mij xD
    kinderachtig ;;
    en dan krijgt ze bijna iedere woensdag nen dikken boek van 7.5 euro!
    gans haar kamer staat zo vol meh boeken ;
    ik kan der gewoon gaan 'lenen'
    een bibliotheek in huis!;)
    das pas handig xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)


    omg ;; ze denken dat ze meer stijl hebben dan hun oudere zus xD
    ze doen je gewoon na..
    je zus is zeker de lieveling dan weer?
    bij mij mn jongste zus :@
    om de 5 min. zitten slijmen bij mama en dan steekt ze haar tong uit naar mij xD
    kinderachtig ;;
    en dan krijgt ze bijna iedere woensdag nen dikken boek van 7.5 euro!
    gans haar kamer staat zo vol meh boeken ;
    ik kan der gewoon gaan 'lenen'
    een bibliotheek in huis!;)
    das pas handig xD


    Zei mij nadoen? Dan is se daar wel hèèèèèèl slegt in xD like ,,ik draag nooit dingen die vloeken xD
    En een bieb in huis ,, chill man ^^
    Mijn zusje die besteed sowat alles aan speelgoed >< en ik mag geeneens nuttige dingen ,,zoals kleren xD


    Crack a bottle

    wees blij met 60 euro ik krijg maar 10 per maand


    just love me !

    wees blij met 60 euro ik krijg maar 10 per maand

    Honn ,,dat hoor ik te krijgen ,, maar ik krijg het bijna nooit? En ik krijg daarnaast ook sowat niks hea ,, Mijn kamer sou al 2 jaar afmoeten zijn ,zouk voor mijn verjaardag krijgen,maar ik neem aan dat ik selfs die self moet gaan afmaken + betalen ><


    Crack a bottle