• Okay...

    De laatste tijd zit ik vaak in zo'n depressie.. En nu weer. Ik huil echt vreselijk veel en al van die dingen... Maar er is 1 ding waar ik erg verslaafd aan ben geraakt... Ik wil er van af komen, maar het lukt niet al te best.. Hoe kan ik stoppen met mezelf te snijden?? Ik vind het gewoon erg. En een week geleden heeft mijn BF dat ontdekt en ik heb haar zo beloofd om te stoppen, maar het lukt echt niet.. Ik weet dat ik hulp nodig heb, maar ik weet niet hoe ik moet stoppen.. En die mesjes weg doen heeft toch geen zin, want ik koop dan toch weer nieuwe!!

    Weet er iemand misschien hoe ik moet stoppen??

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben er ook gewoon mee gestopt. Enja, das moeilijk ^^. Maar als je nu naar mijn armen kijkt ga je snel zin hebben om te stoppen want het is geen zicht, die voze littekens ><.
    Sterkte ermee :')
    x


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Wat dacht je van een vervanging zoeken? niet iets waarvan je later spijt zou krijgen. in plaats van te snijden? ik kan nu even niks verzinnen xD maar dat komt nog wel..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Wat dacht je van een vervanging zoeken? niet iets waarvan je later spijt zou krijgen. in plaats van te snijden? ik kan nu even niks verzinnen xD maar dat komt nog wel..


    Okay, danku x'D

    Waarom verstaan de mensen me op Q. me beter, dan m'n BF??


    You'll never dream alone. <3

    Zodra je de drang hebt om je te snijden, bel je vriendin dan, vraag of ze naar je toe komt. Als ze niet kan op dat moment, doe dan iets wat je echt fijn vind. probeer ook alle scherpe voorwerpen in je kamer weg te doen.
    Ps: Laat me weten hoe het gaat als je wilt...


    Moving on but never letting go