• Okay...

    De laatste tijd zit ik vaak in zo'n depressie.. En nu weer. Ik huil echt vreselijk veel en al van die dingen... Maar er is 1 ding waar ik erg verslaafd aan ben geraakt... Ik wil er van af komen, maar het lukt niet al te best.. Hoe kan ik stoppen met mezelf te snijden?? Ik vind het gewoon erg. En een week geleden heeft mijn BF dat ontdekt en ik heb haar zo beloofd om te stoppen, maar het lukt echt niet.. Ik weet dat ik hulp nodig heb, maar ik weet niet hoe ik moet stoppen.. En die mesjes weg doen heeft toch geen zin, want ik koop dan toch weer nieuwe!!

    Weet er iemand misschien hoe ik moet stoppen??

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    echte vrienden zullen het wel begrijpen... eerst zullen ze wel geschokt zijn maar ze zullen je wel helpen... als ze echte vrienden zijn dan he... maar ik denk toch dat je met je ouders moet gaan praten.... of heb je een tante/nichtje/oom/neef... waar je goed mee kan opschieten misschien kan je die het vertellen en kan die je helpen...

    Wij hebben op school ook een vertrouwens persoon... daar kan je alles aan vertellen en die helpt je dan...

    xx


    Ik wil wel naar een vertrouwens leerkracht gaan. Alleen is het nu Kerstvakantie.. En een tante, nichtje, oom, neef, en al die mensen heb ik niet.. Ik had ze maar meer dan de helft is dood en de andere zitten allemaal in de filipijnen.. (ik ben half belg, half Filipijn) En in de Filipijnen kan het niet dat je je gaat snijden.. Die zullen maar stom kijken, en die begrijpen me nooit... De enige persoon die me begrijpt is Anouk, want bij haar thuis is het ook zo.. Ze heeft ook een eigen stijl, maar heeft haarzelf nooit gesneden.. Ik durf het haar niet te vertellen dat ik me snijd. Waarom weet ik niet... Maar ik word snel bang van de stomste dingen, en denk altijd dat het erger word dan het al is..

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Afleiding zoeken, op wat voor manier dan ook. Iig niet snijden. En ja, zodra de kerstvakantie voorbij is bij een vertrouwenspersoon aankloppen. NIET telkens uitstellen. Van uitstel komt afstel.
    Heb ook een vriendin gehad die dit deed, dankzij hulp op school is ze ermee gestopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    hoe is het dan afgelopen??

    xxx myyy


    De juf had niets gezegd over dat ik Bi ben.. gelukkig.. Maar ze heeft wel over mijn stijl zitten klagen.. Dus moest ik zeggen waarom ik zo'n stijl had... Dus vertelde ik dat ik vorig jaar gepest werd door kinderen van een klas lager... Sommigen zeiden tegen me dat ik echt zielig was dat ik daar niet tegen kon, maar het waren zo veel mensen.. Het waren er zo'n 22 kindertjes van 11 tegen mij.. En die lachten me uit. Zeiden dat ik lelijk was. Staken zand in mijn haren.. trokken aan mijn haren en schopten me waar ze konden.. Toen begon ik daar gewoon te huilen, en die juf zo: Kyleen, dat was allemaal vroeger, hier doen ze dat heus niet!
    Dus mag ik mijn eigen stijl niet houden, want anders word ik van school getrapt!! -.-

    En mijn ouders zeiden alleen dat ik dat droomden, al dat gepest.. Maar die waren er niet bij! Ik voel me echt stom.. Ik begon gewoon daar te huilen, omdat ik bang was voor het gepest.. En toch mag ik mezelf niet zijn!

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    euhh.. ik weet niet of ik er goed aan doe om je dit te vragen maar..

    wat voel je dan wanneer je jezelf snijd?(zip)
    je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil..
    sorry..
    dat moest er gwn effe uit!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    euhh.. ik weet niet of ik er goed aan doe om je dit te vragen maar..

    wat voel je dan wanneer je jezelf snijd?(zip)
    je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil..
    sorry..
    dat moest er gwn effe uit!


    Het doet wel pijn, maar ik voel me altijd op het moment zelf opgelucht..

    Maar na een paar dagen krijg ik er spijt van, dan staat mijn arm vol met die krassen..


    You'll never dream alone. <3

    hulp zoeken!
    praten!
    ik heb hier ook ervaring mee en ben er gelukkig mee gestopt.
    Maar niet alleen, dat werkt vaak niet.
    Met hulp van iemand waarvan je houd kom je er weer boven op ;)
    succes!

    'xx


    let me be myself!

    Ja xD
    Doe dat mes/Breekmes van je kamer weg.
    Inplaats daar van , begin je te schrijven, schrijf je gevoels op in boekje.. en als je je prettig voelt is het best wel fun om te leze ^^
    x


    Your Butt is Mine!

    Iets anders zoeken wat pijn doet (maar waaraan er geen bloed bij te pas komt ;D) en dat dan langzaam af proberen te bouwen ofzo?

    Dingen die pijn doen;
    vingers tussen de deur (doe geen scharnierkant want dan moet je heel snel naar het ziekenhuis)
    ijsklontjes in je hand, en dan van je hand een vuist maken


    Sweet dreams will come true.

    Ja xD
    Doe dat mes/Breekmes van je kamer weg.
    Inplaats daar van , begin je te schrijven, schrijf je gevoels op in boekje.. en als je je prettig voelt is het best wel fun om te leze ^^
    x


    Ik zal al dat stuff es proberen en ik zal PROBEREN om te stoppen.. Maar zoals ik al zei, als die messen weg zijn, koop ik er zowieso een nieuwe.. Maar ik doe zo hard mijn best! ;)
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    De juf had niets gezegd over dat ik Bi ben.. gelukkig.. Maar ze heeft wel over mijn stijl zitten klagen.. Dus moest ik zeggen waarom ik zo'n stijl had... Dus vertelde ik dat ik vorig jaar gepest werd door kinderen van een klas lager... Sommigen zeiden tegen me dat ik echt zielig was dat ik daar niet tegen kon, maar het waren zo veel mensen.. Het waren er zo'n 22 kindertjes van 11 tegen mij.. En die lachten me uit. Zeiden dat ik lelijk was. Staken zand in mijn haren.. trokken aan mijn haren en schopten me waar ze konden.. Toen begon ik daar gewoon te huilen, en die juf zo: Kyleen, dat was allemaal vroeger, hier doen ze dat heus niet!
    Dus mag ik mijn eigen stijl niet houden, want anders word ik van school getrapt!! -.-

    En mijn ouders zeiden alleen dat ik dat droomden, al dat gepest.. Maar die waren er niet bij! Ik voel me echt stom.. Ik begon gewoon daar te huilen, omdat ik bang was voor het gepest.. En toch mag ik mezelf niet zijn!

    <33 KIKAxSLET


    gelukkig niks van dat bi.... maar van je eigen stijl veranderen is best wel kut!! Heeft dat mens t wel met de direkteur erover gehad of is dat je mentor...ofzo??? maar toch ik vind het dom.....

    En wat ik nu ga zeggen vind ik wel...maar miss vind jij datniet.... das goed... maar jou ouders zijn eigenlijk best wel dom/stom(zip)... Als je kind gepest word merk je toch wel iets??...srry dat ik t moet zeggen...maar ik vin je ouders best wel .....***ouders....[/als je het hier niet eens mee bent zeg het dan a.u.b... maar ik ze niet he...maar het beeld wat ik van ze kregen heb is gewoon heel negatief...(het hoeft niet zo te zijn he...)].... Ook dat ze je niet geloven! Srry... maar ik zou echt naar de kindertelefoon ofzo bellen..!!

    sterkte ermee he!!

    xxx myy

    (...)

    Ik wil wel naar een vertrouwens leerkracht gaan. Alleen is het nu Kerstvakantie.. En een tante, nichtje, oom, neef, en al die mensen heb ik niet.. Ik had ze maar meer dan de helft is dood en de andere zitten allemaal in de filipijnen.. (ik ben half belg, half Filipijn) En in de Filipijnen kan het niet dat je je gaat snijden.. Die zullen maar stom kijken, en die begrijpen me nooit... De enige persoon die me begrijpt is Anouk, want bij haar thuis is het ook zo.. Ze heeft ook een eigen stijl, maar heeft haarzelf nooit gesneden.. Ik durf het haar niet te vertellen dat ik me snijd. Waarom weet ik niet... Maar ik word snel bang van de stomste dingen, en denk altijd dat het erger word dan het al is..

    <33 KIKAxSLET


    ik zou toch die Anouk...(is t toch??) of andere vriendin die je ECHT goed kan vertrouwen vertellen... gewoon doen..maar alleeen als je die echt goed vertrouwt he!!
    xx

    (...)

    gelukkig niks van dat bi.... maar van je eigen stijl veranderen is best wel kut!! Heeft dat mens t wel met de direkteur erover gehad of is dat je mentor...ofzo??? maar toch ik vind het dom.....

    En wat ik nu ga zeggen vind ik wel...maar miss vind jij datniet.... das goed... maar jou ouders zijn eigenlijk best wel dom/stom(zip)... Als je kind gepest word merk je toch wel iets??...srry dat ik t moet zeggen...maar ik vin je ouders best wel .....***ouders....[/als je het hier niet eens mee bent zeg het dan a.u.b... maar ik ze niet he...maar het beeld wat ik van ze kregen heb is gewoon heel negatief...(het hoeft niet zo te zijn he...)].... Ook dat ze je niet geloven! Srry... maar ik zou echt naar de kindertelefoon ofzo bellen..!!

    sterkte ermee he!!

    xxx myy


    Dankje, en over mijn ouders heb je well gelijk..
    Ik heb er niet eens een goede band mee. Ik ben er meer bang... Soms zijn ze gezellig, maar meestal weer niet! --

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Dankje, en over mijn ouders heb je well gelijk..
    Ik heb er niet eens een goede band mee. Ik ben er meer bang... Soms zijn ze gezellig, maar meestal weer niet! --

    <33 KIKAxSLET


    heb je niet een soort persoon die je vertrouwt... echt goed vertrouwt en waar je van denkt die je niet zal uitlachen of raar zal aankijken als jij zegt dat je jezelf zeg maar snijd.... Als je die hebt zou ik er echt heen gaan!

    Zelf heb ik me nooit gesneden...of dit soort problemen gehad of heb ik... maar ik denk dat hoelanger je ermee door gaat hoe erger het word... ik zou er nu wat aan proberen zeg maar te veranderen.... snap je?? Dalijk zit je nog meer in de put.. das nog erger...

    xx myy

    Jezelf bezig houden!
    Niet aan snijden denken ?!
    Alles wat je eraan doet denken dat je moet snijden ofzo, gewoon verstoppen ..
    Ik weet het niet! Misschien kan je een hobby zoeken fzo waardoor je niet meer snijd ? (:
    Of praat erover met je bf ?
    Dunno ..


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb ook zit/zat ook in een depressie, en dat was best klote. ik hem me een paarkeer gesnede, zegmaar. ;$ maar verder ook niet, ik slikte ook paracetemollen om de pijn weg te halen. en gewoon het postifie in zien van het negatieve ;]

    Sterkte, als je iets wilt zeggen, you are welcome. :]