• http://www.quizlet.nl/quiz/256321/paarse-vlinder/

    Willen jullie die ff proberen en zeggen wat je ervan vind?
    Ik heb echt heel veel moeite in het verhaal gestoken.
    Danke,x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Je bent al de zoveelste die het zegt. Niet gemeen bedoelt maar nu weten we het wel.

    Mij maakt het geen fuck uit dat die titel hetzelfde is. Alleen dat liegen, daar kan ik niet tegen.
    Zeggen dat ze hem niet gelezen heeft terwijl ze bij de lijst staat van degenen die hem gemaakt hebben én een reactie plaatsen. Dat kan er bij mij niet in?


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Mij maakt het geen fuck uit dat die titel hetzelfde is. Alleen dat liegen, daar kan ik niet tegen.
    Zeggen dat ze hem niet gelezen heeft terwijl ze bij de lijst staat van degenen die hem gemaakt hebben én een reactie plaatsen. Dat kan er bij mij niet in?

    Oke, ik begryp je maargoed. Eigenlyk is dit iets tussen jullie 2 en zou niemand zich daar mee mogen bemoeien (ik ook niet, dus stop ik nu xD). But laat de rest ff op houden met zeggen dat het ze telkens aan jouw SA doet denken wat dát weten we nu wel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Oke, ik begryp je maargoed. Eigenlyk is dit iets tussen jullie 2 en zou niemand zich daar mee mogen bemoeien (ik ook niet, dus stop ik nu xD). But laat de rest ff op houden met zeggen dat het ze telkens aan jouw SA doet denken wat dát weten we nu wel.

    Ik heb ze het niet laten zeggen, hoor. x')
    Maarja, we weten het inderdaad nu wel. :Y)


    Sing the song of the stars for me.