• hey,
    ik vroeg me af want er gaat terug een roddel (waar of niet I don't know ^^) dat Bill een vriendin heeft. Maar nu voeg ik mij af ofdat de jongens zelf geen blog hebben waar ze "belangrijk" nieuws ofzu (ik weet ni juist hoe een blog werk xD) melden.en als die bestaat zouden ze dat er dan niet op zetten?
    Gwn een vraagje ^^.(ps waar zie je de blogs van beroemdheden eigenlijk xD)

    xXx

    Ik denk niet dat ze zo'n bolg hebben..
    Een tijdje geleden was er wel zoiets op mtv ofzo, maar ik denk niet dat ze dat nu nog doen:/
    Waar las je dat Bill een vriendin heeft?
    Dat is ook niet waar denkik..:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Nee denk ook niet dat ze een blog hebben.
    Dan zou dat al lang bekent zijn.
    En waar moeten ze de tijd vandaan halen om zo`n ding te maken? :S:O:P(A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    I don't think so en ook ni vn da topic moest bill een lief hbbn zoudn we het al wtn tis toch ni omda hij op de foto staat met een meisj da hij een lief heeft è?;)
    Xx

    _____________________________________________
    A condom can protect your heart !<3


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk niet dat ze zo'n bolg hebben..
    Een tijdje geleden was er wel zoiets op mtv ofzo, maar ik denk niet dat ze dat nu nog doen:/
    Waar las je dat Bill een vriendin heeft?
    Dat is ook niet waar denkik..:D


    oke tnx ^^

    en van een topic op het forum ^^

    Nee denk ook niet dat ze een blog hebben.
    Dan zou dat al lang bekent zijn.
    En waar moeten ze de tijd vandaan halen om zo`n ding te maken? :S:O:P(A)


    Das waar^^ daar had ik nog niet aan gedacht ze zouden idd wel heel weinig tijd hebben om hem te uploaden xD
    TnX!

    I don't think so en ook ni vn da topic moest bill een lief hbbn zoudn we het al wtn tis toch ni omda hij op de foto staat met een meisj da hij een lief heeft è?;)
    Xx

    _____________________________________________
    A condom can protect your heart !<3



    das ook weer waar xP hij staat met zoveel meisjes op de foto maja we zullen het wel horen ^^

    Btw Stoer onderschrift ! ^^

    xXx(H)

    Tokio Hotel heeft géén account op fansites, myspace, hyves, of wat dan ook. Ze communiceren niet met fans.
    En nee, Bill heeft geen vriendin.


    -

    Tokio Hotel heeft géén account op fansites, myspace, hyves, of wat dan ook. Ze communiceren niet met fans.
    En nee, Bill heeft geen vriendin.


    dat vind ik trouwens ook wel stom :Y) nouja. THfans zijn meestal ook van die gefreakte mensen dus ik snap het ook wel xd


    -

    (...)

    dat vind ik trouwens ook wel stom :Y) nouja. THfans zijn meestal ook van die gefreakte mensen dus ik snap het ook wel xd


    Haha, inderdaad. Maar zo zijn er altijd fakers, dusja. Er was ook een hacker en die had overal rondgeluld dat Bill z'n 'coming out' deed enzo. Dusja.


    -

    Ze deden wel aan communicatie met fans, maar nadat hun accounts op die betreffende fansite steeds werd gehackt zijn ze gestopt daarmee.

    En het grote aantal van fakers zorgt er ook voor dat ze daartegen zijn.

    En nee bill heeft geen vriendin.