• uhm... bespreek het eerst met je BFF en vraag aan haar hoe zij het zou vertellen. Misschien is haar tip wel goed.
    Het ligt ook aan de situatie. Als je ouders zoiets wel gewend kunnen zijn, dan zou ik het zeggen. Zijn er problemen, dan wacht ik nog even.
    Ook bij de vader zou ik kijken wat voor type het is. Is het een lieve zorgzame type dan kan je het gemakkelijk vertellen. Is het een player die zijn leven leeft en daar nog lang niet aan denkt, zou ik het anders aanpakken.

    Het ligt aan de situatie.



    Het ligt aan de situatie.

    nogal offtopic: in je signature staat makes, maar het is make
    XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Gewoon vertellen?
    Ik bedoel , tis iets heel normaals ent zijn tog je ouders duss se snappen het wel denk ik.
    Maar het licht ook aan hoe je ouders sijn hea ,,maar ik denk dat gewoonvertellen ,, En er niet omheen draaiien het makkelijkste is ,, :$
    Se komen er tog achter ..
    X.


    Crack a bottle

    (...)
    nogal offtopic: in je signature staat makes, maar het is make
    XD
    sh&%%&t, ja ik let ook zo lekker op bij Engels x'] maar laten we weer ontopic praten.

    Hmm, heb hier niet zoveel op te zeggen eigenlijk O.o
    Ik heb ook geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn, en dat niemand het weet ofzo. Hoelang ben je het al? Want misschien kun je dan nog een soort van ... hoe heet dat ... het kind laten weghalen. Godver, ben het woord kwijt, maar goed. Het eerst zou ik het aan je ouders vertellen. De meeste ouders staan dan 100% achter je. Vertel het eerst aan een van je ouders waarvan je zeker weet dat ze écht achter je zullen staan. En ja, als je nog wat met die jongen hebt, zou ik het aan hem vertellen. Hij kan geschokt reageren, want hij wil vast op deze leeftijd ook geen kind (neem aan dat jij 18 bent, omdat je niet meer op school zit) Hopelijk zal hij later dan ook achter je staan.
    Nou, heel veel succes in ieder geval.(flower)
    x.


    ok

    (...)

    Zij zit met hetzelfde probleem als ik. Mijn ouders kunnen er eigenlijk niet veel aan doen, ze mogen van de rechtbank niets tegen mij doen. Maar het echte probleem is de vader. Hij is de vader van mijn kind en dat van mijn BFF. Het is op dezelfde avond gebeurt, we waren alle drie dronke, alleen hij weet nog wel wat er is gebeurt. Hij weet gewoon nog niet dat hij de vader is...

    Woh, ik was zo lang met mijn bericht bezig, dat ik dit niet las. Maar kun je het kind niet meer weghalen, of is het daar te laat voor?O.o
    x.


    ok

    (...)

    Het heet abortie. =P

    Aaaaaaaaaah! Dat woord zocht ik.:'D
    x.


    ok

    de waarheid verzwijgen is toc naa een tijdje niet meer onopvallent eerlijk tegen je ouders zijn en het beste hopen, en goed naa denken wat je doet.
    het is iets wat wel van jou en een ander persoon is, de waarheid duurt het langst


    Some angels have no wings.

    kun je nog een overtijdsbehandeling nemen?
    en anders denk ik dat je goed moet nadenken of je dit aankan, en dan bedoel ik voor het kindje. Kun je het geven wat het nodig heeft om gelukkig op te groeien?


    BAM!

    als je al 7maanden zwanger ben dan had je t al gezien hoor..
    je weet toch wel wanneer je seks gehad hebt met die jongen? o.O

    Ik vind ten eerste dat je het moet vertellen. je kunt moeilijk voor hem verzwijgen dat 2 meisjes zwanger voor hem zijn! Het is moeilijk maar het is ook zijn kind(eren)


    BAM!

    maar ik bedoel.. na 7maanden is je buik al half ontploft ofzo..
    dan hadden je ouders t al geweten..

    (...)

    Niet echt.. Ze zijn anders dan je zou verwachten...

    als je 7maanden zwanger ben dan zie je dat. -_-'
    je moeder is zelf ook zwanger geweest neem ik aan..?
    zéker zij moet dat weten.

    7 maanden? Come on, dan voel je dat kind al schoppen en heb je al een dikke buik. En het is niet zo dat die zaden zolang zoeken naar zo'n cel.

    eigenlijk is het soieso wel heeeeel toevallig dat jullie allebei zwanger zijn.
    allebei al 7maanden.
    allebei al zo dik zijn geworden.
    maar.. allebei jullie ouders t nog niet doorhebben.

    misschien heel hard, maar ik geloof t niet.