-slotje-
-
Ik ook niet : D. Niet gedoopt ofzo. Niets.
Neeje, fel integendeel, ben ook ni gedoopt.. en daar ben ik trots op
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
nee
Ik ben gedoopt enzo, mijn communie gedaan and stuff. Maar eigenlijk heb ik geen idee of ik moet geloven in God en dat stuff.. Ik weet het niet O.O'
Nee, ik vind dat hetzelfde als Sinterklaas. Je gelooft erin, en dan is het allemaal heel mooi. Maar als je het niet gelooft, is het allemaal 'onzin' voor jou, en dat is het ook voor mij.
Life is hard and then we die
Ik ben wel gedoopt en blabla, maar ik ben niet gelovig. Het enige goede aan God/Jezus zijn de kadootjes bij Kerstmis.
None but ourselves can free our minds.
Mensen hebben god gewoon verzonnen omdat ze er onzeker van worden dat ze niet kunnen verklaren hoe de wereld in elkaar zit..--'
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
nee,,
http://dwergiie.blogspot.com/
Nee.
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
Ja
Wakaranai mondai ga grisugite >.>
nope.. of ja het cailtin gloof^^ en ik heb 2 aanhangers! het is de caitlin trilogie ><
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
Nee,m'n ouders haten de kerk.Ikzelf ook maar ik heb niets tegen de gelovigen ofzo.:'D
RoseLoverx -go too>- punchball !! =D
Ik geloof wel! Ik ben gewoon tegen de Kerk omdat die vroeger misbruik hebben gemazakt van het geloof. Maar ik weet wel zeker dat er nog iets is wat wij niet kennen
Nope, Christelijk opgevoed maar jaar geleden ofzo heb ik besloten dat het enige waar je in kan geloven jezelf is.
BAM!