• het is alweer bijna kerst. in elk huis staat een kerstboom die vrolijk volgehangen is met lampjes en ballen. als de dagen verstrijken komen er pakjes onder deze boom en na 7 dagen zullen er mensen om de boom bij elkaar zitten en een hecht gezin wezen. ze zullen lachen,cadeautjes uitpakken en liedjes zingen. maar dit zal mijn gezin niet zijn.

    Deze kerst zal mijn gezin niet eens compleet zijn, en hecht zijn we nooit geweest. mijn moeder werkt deze kerst. en mijn vader zal het wel te druk hebben. we hebben niet eens een kerstboom,want dat vinden mijn broer en mijn vader onnodig. het enige wat ik dit jaar gewenst heb was dat mijn gezin 1 dag bij elkaar zou zijn als een echt hecht gezin en geen ruzie zou maken zoals normaal gesproken. maar dat zal er ook dit jaar niet inzitten....

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We can only learn to love by loving.

    Och kind!
    Sterkte.
    Ik weet niet wat ik hierover moet zeggen.
    *heeft inspiratie voor Stand alone*

    :O
    Das echt erg voor je lieverd,
    dit jaar is eindelijk een keer de hele familie bij elkaar, maar wij hebben ook geen kerstboom :(


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zo erg! :O
    Kom maar bij mij thuis!
    Momenteel is het stressen om nog kerstcadeautjes te vinden voor iedereen, maar Kerstmis is echt een gezellige dag bij ons... Maar dat verdien jij ook!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Hunni :3

    Wat sneu. Kom anders met kerst naar mij wij hebben dan wel geen pakjes onder de boom maar wel een boom en zijn met kerst altijd hecht en ook op 2e kerstdag gaan we naar me opa en oma en daar krijg ik wel pakjes. Maar hunni ik vind het zielig voor je ookal heb je daar geen fuck aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is zo erg voor je <3
    Ons gezin is dit jaar met kerst ook niet heel ö Maar we hebben wel een kerstboom met pakjes eronder. Ik vind het spijtig voor je! x3


    Listen to what we're not saying..

    Sterkte<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.