Gisteren zag ik laat nog op tv iets over die man die vroeger een vrouw was en zich heeft laten veranderen in een man maar alleen zijn voortplantingsstelsel heeft laten staan. En het ging erover dat hij zwanger was en ik zag zo zijn leven en ja een zwangere man raar zicht maar ok zijn keuze. De bevalling zag ik ook een stukje tot de verpleegster de camera uit duwde enja dan zag ik zijn kindje samen met zijn vrouw enzo. Maar ik vindt het gewoon zo erg voor hem hè! Hy werd zowizo al raar bekeken maar vanaf Suzan (zijn dochtertje) geboren was werd het nog erger toen lieten ze op tv allemaal krantenkoppen zien met erge titels en foto's van hem zoal bv: Hij is mama geworden (en vader..) , Sinds de geboorte is het bergaf gegaan met zijn relatie (=Leugen!!! zij de man zelf)
en op het internet was he't nog erger want daar zeiden zelfs mensen dat ze hem dood wouden Hijzelf vindt het ook erg natuurlijk!
nu wil ik is iets zeggen:Y): Ok het is raar dat hy zich liet veranderen in een man maarjah het is zijn lijf toch?! enja ok een zwangere man je ziet het niet veel maar het is zijn leven toch?! Ik vindt gewoon dat de mensen er respect voor moeten hebben tegenwoordig is niets meer goed! Gothics of andere types worden vies bekeken, mensen met veel tattoos ofzo tis allemaal niet goed laat staan voor die man die zwanger was.
Wat vinden jullie? Ik vindt dat de mensen die man moeten respecteren zoals hij is hij beslist toch hoe hij z'n leven leidt zeker?
Seebke heeft gezegd
AMEN!