• Ik heb een vriendje, die ik eigenlijk niet meer leuk vind. We hebben sinds 3 december. Maar daarvoor was ik al haast 3 maanden op Frits. En eigenlijk vind ik hem nog steeds heel erg leuk. Maar ik kan het niet uitmaken met A want anders moet ik met hem naar het nieuwjaarsgala terwijl ik nieteens met hem heb en hem niet leuk vind. Maar ik vind het ook weer lullig om hem te faken.. =/

    Wat kan ik doen? Er zit natuurlijk wel 2 weken kerstvakantie tussen en dan zie ik hem niet meer.

    Frits; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97696 en een foto van A. heb ik niet =P


    a figment of your imagination

    14 views, 63 mensen online, geen reactie ><


    a figment of your imagination

    uitmaken lijkt me. als je diegene niet meer leuk vind dan lijkt me dan nogal logisch.


    -

    ja idd uitmaken! als je niet op je vriendje ben maar op iemand anders dan is het niet egt eerlijk voor A dat je gewoon verkering met hem hebt als je op iemand anders bent.

    sorry lange en vage zinX)


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Uitmaken, Ik zou ook niet gefaked willen worden :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hmm okee, maar ik zie hem 2 weken niet meer, en ik wil het niet via msn uitmaken. Maar inderdaad, daarom vind ik het ook erg. Maar hoe moet het met het nieuwjaarsgala?


    a figment of your imagination

    Ik zou het uitmaken .. een kerel aan het lijntje houden is nogal laag ..
    & dat Gala .. zeg dat je niet mag van je ouders ofzo .. & bel naar hem, als je het niet via msn wil uitmaken [/mening]
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja ik vind het ook lullig om hem te faken.. Maar ik weet al hoe ik het ga doen. Ik maak het uit en ga niet met hem naar het gala. En een vriendin van me heeft ook nog niemand dus gaan wij met zijn tweeën x'D


    a figment of your imagination

    Uitmaken :3


    I don't need words to feel those lips.