• Ik vind dat Tokio Hotel vakantie nodig heeft. Als je durft te vragen waarom dan kan ik je nek we omdraaien en je ogen op een hoop foto's van hun plakken. Ze zien er niet uit. En over dat topic van Eva van dat ze misschien playbackten, daarvan vind ik dat ze voor minder zouden playbacken. Wie is het met mij eens?

Edit;

Ik ben ook anti-THmanager. Want die heeft hun zo een contract gegeven maar de jongens zijn te dom geweest om die te tekenen.

Enya Unwritten heeft gesproken.

(...)
    Ik weet ook wel dat ze dat zelf kiezen of ze break nemen of niet maar ik zeg gewoon dat ze die moeten nemen.

Zullen ze uiteindelyk toch niet doen. Uiteindelyk storten ze in, belanden in 't ziekenhuis en gaan dood :)

I can't keep myself and keep you too.

(...)
    Zullen ze uiteindelyk toch niet doen. Uiteindelyk storten ze in, belanden in 't ziekenhuis en gaan dood :)

En pas als dat gebeurd zal universal en hun management ingrijpen.

I need you like a heart needs a beat

(...)
    En pas als dat gebeurd zal universal en hun management ingrijpen.

Kan niet, want dan is Tokio Hotel al dood. En dan komt Universal dit zeggen. 'Spytig.. We weten het maar het is de schuld van de fans xD' of 'Hadden ze maar om vakantie moeten vragen.. '

(...)
    Kan niet, want dan is Tokio Hotel al dood. En dan komt Universal dit zeggen. 'Spytig.. We weten het maar het is de schuld van de fans xD' of 'Hadden ze maar om vakantie moeten vragen.. '

da dood zijn er wel ni in begrepen he.
    gwn als ze int ziekenhuis komen ofzo.

I need you like a heart needs a beat

Gosh, wij hoeven ons niet te moeien, wat is dat hier tegenwoordig --'

(...)

da dood zijn er wel ni in begrepen he.
    gwn als ze int ziekenhuis komen ofzo.

Nee want als ze in 't ziekenhuis liggen denkt universal dat het allemaal wel goed zal komen. Pas wanneer ze dood gaan zeggen ze er wat van. Maargoed, laat ze maar niet dood gaan want dan gaan ze hier op Q. weer allemaal topic openen met 'TH DOOD Ö' ofzo.

Ja, ik ben ook aan vakantie toe. maar dat krijg ik ook niet, als ik er om vraag. ><
    Oef, sorry.
    Heel jammer voor hunn. Maar we kunnen nu wel gaaan lopen zeiken. Ów ze hebben vakantie nodig'' maar helpen doen we ze er niet mee ><

Dunno ><

Ja inderdaad, maarja, wat kan je eraan doen?

blame the bully.

ik ben het wel met je eens !

Wakaranai mondai ga grisugite >.>

Je hebt wel gelijk enzo, daar niet om. Maar wat boeit het die manager dat jij [En half Quizlet, incl ik] willen dat ze vakantie krijgen?
    Het is NIET slecht bedoelt ;)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Mee eens.. n_n

We can only learn to love by loving.

Ik, Ik, Ik juffrouw, Kies mij!XD

If music be the food of love, play on!

Nee, echt?
    Wist ik nog niet.
    x.

ok

Ahg ja, als ze stoppen dan is het allemaal de schuld van de fans.

Klopt, maar daar kunnen wij niet voor zorgen.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'