• wat erg! =O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Weetje, ik vond het ook al een beetje weird. Nu niet omdat mods het zeggen, maar dat gevoel had ik zegmaar al. x.x'
    ik ben het eens met Dark :]

    ik zal es zegge wie aandacht te kort heeft dan xS


    wie dan ?


    Sam you're always in our heart[/love]

    We hebben wel vaker iemand gehad die deed alsof ze dood was x]

    We hebben wel vaker iemand gehad die deed alsof ze dood was x]


    IrrItante fakers
    door hun worden andere mensen niet meer geloofd en stoppen ze met Q ofzo


    Sam you're always in our heart[/love]

    Mensen hier maak je toch geen ruzie over. Jaa,Romy dacht dat ze dood was en nu is Romy dood. Misschien is het wel weird dat haar account er nog is en shit. But zullen wij weten hoe het egt zit? Of ze egt dood is of niet? Nee, zeker niet als jullie geen aanhoor hebben voor een ander haar verdriet. Misschien komt de echte waarheid ana het licht maar voor nu kun je lekker gaan speculeren of Romy dood is of niet.

    Mensen hier maak je toch geen ruzie over. Jaa,Romy dacht dat ze dood was en nu is Romy dood. Misschien is het wel weird dat haar account er nog is en shit. But zullen wij weten hoe het egt zit? Of ze egt dood is of niet? Nee, zeker niet als jullie geen aanhoor hebben voor een ander haar verdriet. Misschien komt de echte waarheid ana het licht maar voor nu kun je lekker gaan speculeren of Romy dood is of niet.


    Via het internet is dat vaak nogal moeilijk te geloven. Vandaar mijn twijfel. Wil best luisteren, maar dan face-to-face;) Tot die tijd hou ik twijfels xD


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Via het internet is dat vaak nogal moeilijk te geloven. Vandaar mijn twijfel. Wil best luisteren, maar dan face-to-face;) Tot die tijd hou ik twijfels xD

    Inderdaad.


    Bored.

    ik heet toevallig ook romy :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Mensen hier maak je toch geen ruzie over. Jaa,Romy dacht dat ze dood was en nu is Romy dood. Misschien is het wel weird dat haar account er nog is en shit. But zullen wij weten hoe het egt zit? Of ze egt dood is of niet? Nee, zeker niet als jullie geen aanhoor hebben voor een ander haar verdriet. Misschien komt de echte waarheid ana het licht maar voor nu kun je lekker gaan speculeren of Romy dood is of niet.


    Uhm jij hebt ook een punt.
    Wij stoppen met ons er mee te bemoeien(A)


    Sam you're always in our heart[/love]

    ze is echt weg?