• Haaii ^-^
    Jhaa ik ben verliefd. Leuktoch? Niet dus... Ik heb even jullie mening nodig. Here we go.
    Het begon allemaal 3 jaar geleden toen we de eerste keer naar Frankrijk gingen. Daar vond ik al snel géén vrienden maar een aantal mooie jongens. Jhaa ik was toen 10 jaar maar kom x] Nu, mijn ouders hebben daar ook een heleboel leuke mensn leren kennen en pas een jaar later werd het mij bekend, want we gingen terug naar hetzelfde inde zomervakantie, dat die ene jongen die ik hét mooiste vond, dat zijn ouders 1 van die koppels warn. Dán leerde ik zijn zusje kennen. Zij was toen 10 en ik 11 x] Ok soit. Eerst vond ikhm gewoon knap maar dit jaar heb ik hem like beter leren kennen. Eerst dacht ik dat ik nietverliefd was, gewoon dat ikhem mooi vond totdat hij en zijn ex samen op een bankje zaten. Ik werd jaloers. Jhaa ech serieus jaloers en nog gewoon omdat ze als vrienden naast elkaar zaten. De dag erop zei hij voor het eerst iets tegn mij. Ik, zo verlegen ls ik ben, werd knalrod. Datkon ook gelegen hebben aan het feit dat het daar 30 graden was en ik in een dikke trui erzat. Vraagm nit waarom. Nu, dedag dat hij moest vertrekken heb ik eers nog uitbundig afscheid genomen van zijn lieve kleine zusje en vn de rest. Hij was oo vn iedereen afscheid aan het nemen met een hand of een kus. Annelieskreeg een kus, op de wang weliswaar. Ze waren nog maa net weg of ik voeld me al leeg vanbinnen. En nu zit ik er nog altijd mee. Hij toonde echt als hij mij zag voorbijkomen veel intresseinme. En ik vond het oh zo lief as hij mijn naam zei. En nu misik die dus...

    HELP?
    Ga nu niet zeggen; Vraag zijn nummer ofsoo want dát durfik niet+ hij is een paar jaar ouder...

    xoxo'

    Goeje raad, er zwemme nog andere vissen in de zee^^ Mss word het daar wel iets mee ^^


    Your Butt is Mine!

    Nou Annelieszel,hij vond jou ook wel leuk,en waarom zou je neit zn emial of nummer vragen.Dan kan je altijd verder en kijken of hij je ook echt leuk vind, en fock leeftijd.Mijn vriend is ook 2 jaar ouder ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Buuh, ik weet ht écht niet ><