• haaj(A)

    ik had vandaag 1 uur eerder vrij (hoera)

    maar dat kwam omdat ik niet lachen :

    in mijn broek had gepist xD

    ik ging me verstoppen samen met mijn vriendin in de wc tijdens de pauze en toen gingne me w8en tot er iemand kwam.en toen kwam er iemand en die ging pissen en wij moesten zo hard lachen dat ik de wc uit ben gevlucht en naar een andere wc ben gegaan(omdat we op de bril stonden dus ga ik er niet meer op zitten x))maar ik was te laat heb ik in men broek gepist x),dus mijn vriendin nog harder lachen heeft zij ook gepist xD en ik schaamde me echt dus heb ik tegen mijn leraar gezegt en toen moest ze(het was een vrouw) kei hard lachen :S en toen mocht ik lekker naar huis x) en mijn vriendin ook en toen ik thuis was en ik had verteld wat er was gebeurt lach mijn moeder in een deuk (A)

    ach jah...ik vind het eigelijk wel grappig maar ook verschut :$

    hebben jullie ook zo iets mee gemaakt?

    zo niet reageer dn ff op mijn topic dat zal leuk zijn :D

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    het moest er uit x)

    of mag je hier geen topic over maken??

    Ik vind dit nogal goor?


    Bored.

    (...)
    Gelukkig was je blaas al leeg ander piste je weer in je broek.


    whahah jah...

    maar ik had nie zon broek die je uit kon wringen ofzeu(A)

    je zag het amper maar ik schaamde me wel xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Ik vind dit nogal goor?


    ow dat wist ik niet(A)

    ga je het topic nu sluiten?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    whahah jah...

    maar ik had nie zon broek die je uit kon wringen ofzeu(A)

    je zag het amper maar ik schaamde me wel xD

    Gelukkig.

    (...)Bij ons is het onze eigen schuld alle andere klassen mogen wel naar de plee tijdens de les, maar onze klas niet. Omdat we een keer met z'n allen achter elkaar moesten piesen

    wij mogen dat niet meer tijdens nederlandsxD want wij hebben op Dinsdag het 3&het 4uur Nederlands,maar voor het 3de is het 10 minuten pauze.
    Maar een paar kindertjes maakte daar misbruik van dat je dan nog tijdens de les mocht,ging heel de klas naar de w.c.![buiten mij &nog 3 meiden&2jongens] --' en super veel lawaai maken&zo...vinden ze het gek dat je tijdens Nederlands niet meer mag gaan[dat was de enigste waar we dat mocht btw!--']

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Gelukkig.


    uhu x)

    ma laten we er maar over ophouden want anders worden mensen miss misselijk ofzo of vinden ze het vies dus jah...einde van dit gesprek(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    ow dat wist ik niet(A)

    ga je het topic nu sluiten?

    Goddomme! Een mod geeft een keer haar mening en meteen gaan jullie er van uit dat ze het sluit? Hoe kinderachtig!
    Ja, nu heb je me over de zeik gekregen.


    Bored.

    (...)
    Goddomme! Een mod geeft een keer haar mening en meteen gaan jullie er van uit dat ze het sluit? Hoe kinderachtig!
    Ja, nu heb je me over de zeik gekregen.

    Uw laatste zin past bij het topic het gaat ten slotte over zeik.
    Srry, dit is een heel onvolwassen opmerking van mij en het zal niet opnieuw gebeuren.

    (...)
    Goddomme! Een mod geeft een keer haar mening en meteen gaan jullie er van uit dat ze het sluit? Hoe kinderachtig!
    Ja, nu heb je me over de zeik gekregen.


    je mag ook je mening zeggen hoor ^^

    maar ik d8 dat dit niet mag


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    je mag ook je mening zeggen hoor ^^

    maar ik d8 dat dit niet mag

    Goddomme, moet ik het sluiten dan? Dan krijg je er ook meteen een waarschuwing achteraan!


    Bored.

    (...)
    Goddomme, moet ik het sluiten dan? Dan krijg je er ook meteen een waarschuwing achteraan!

    Geniaaal. Doe er nog maar een ban achteraan. ^^

    (...)
    Geniaaal. Doe er nog maar een ban achteraan. ^^

    Nee, want dat zou ´machtsmisbruik´ zijn. De kinders hier hebben altijd wel wat te zeuren. Het is nooit goed genoeg.


    Bored.

    (...)
    Goddomme, moet ik het sluiten dan? Dan krijg je er ook meteen een waarschuwing achteraan!
    Zo rustig maar, dat kind dacht gewoon dat ze dit topic niet mocht plaatsen. :]

    (...)Zo rustig maar, dat kind dacht gewoon dat ze dit topic niet mocht plaatsen. :]
    Haar reactie op mijn 'Ik vind het nogal goor.' komt op mij over als gewoon weer eens een vooroordeel. En daar heb ik het even helemaal mee gehad. Vooral de vooroordelen van de users hier jegens de mods.


    Bored.

    >< lol

    lijkt me zo schaamtelijk^^
    ik was ongesteld en ben [toen voor de eerste keer]
    met een mini-tampon gaan zwemmen^^

    ik had er zowiezo al een slecht gevoel over^^
    ben ik snel de wc ingevlucht, net op tijd want toen ik uit het water was liep er zow een straaltje bloed langs mijn been en in mijn zwembroek zat ook een kleine velk^^ [/likeshameshameshame] ^^ (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT