• Hey pretty's ^-^
    Jhaa nee ik bn niet depressies of wil zelfmoord ofsooplegen, moest je dat al meteen denkn. Nou het zit zo.
    Ikwil echt, nu dat ik die mensen heb gezien in het live die zo goed gitaar kunnen spelen, zelf ook gitaar gan spelen. Jhaa ik moet eerst op notenles ofsoo maar dat neem ik erbij. Nu het probleem.Ik ben nogal een associaal iemand, al zou je dat niet zeggen als j me hier op Q. soms bezig ziet. Maar ik heb hetgewoon lastig met een gesprek te beginne of nieuwe vrienden te maken, met onbekende. En dát is het probleem. Er is niemand die ik ken ook gitaarles aan het volgen ofsoo. Ennu weet ik niet og ik het wel wil doen... Ik wíl het heel graag maar durf nooit daar alleen tussen aldie onbekende te gaan.
    help!

xoxo'

Gewoon doen, je moet niet persé omgaan met die kinderen uit de muziekschool enzo. Als je ze niet leuk vind, kun je je helemaal concentreren op je gitaar. :Y)

misschien is het juist beter als je nieuwe mensen leert kennen. Ik vind het normaal ook altijd eng, die nieuwe mensen. Maar uiteindelijk valt het wel mee!

en het belangrijkste is: je droom na komen! (gitaar spelen bij jou dus) dus who cares die mensen van die muziekles! geen aandacht aan besteden en gewoon op muizkeles gaan! ga er voor meid!

en dan kom ik wel een keer luisteren als je beroemd bent met je gitaar :x

let me be myself!

inderdaad, je hoeft daar niet perse vrienden te maken als je er al andere hebt.
    En als ze je aanspreken, doe dan gewoon vriendelijk terug, je hoeft niet zelf een gesprek te beginnen hoor.

x

I did not hit you. I just high-fived your face.

Ik heb dat ook xD
    Ik leer zelf gitaar maar tamelijk veel van mn vrienden spelen ook gitaar dus als ik iets niet begrijp fzo vraag ik het direct aan hun ^^

DUDE <3

ik wil ook op gitaarles.. en je moet er gewoon voor gaan hunny

We can only learn to love by loving.

Je moet niet perse gitaarles nemen hoor om gitaar te leren.
    Ik heb natuurlijk geluk dat ik het van m'n vader heb geleerd :P
    Maar er zijn ook boeken voor. Zo heb ik er een paar van Fasttrack; zowel 1 om sologitaar te leren als 1 met de meeste akkoorden die bestaat, in tabs uitgetekend. Echt handig. Verkrijgbaar in de meeste muziekwinkels denk ik.
    Dus als je niet tussen vreemden wilt gaan zitten :) is dit een optie. Of je neemt privéles natuurlijk; zelf heb ik privé drumles. Das ook handig omdat je dan veel sneller leert :) maar ook wel duur natuurlijk...
    Ga d'rvoor.
    xX <3

I ain't good lookin', but I'm someone's child.

IK ZIT OOK OP GITAARLES
    uber ^^^
    het komt wel goed lief,echt waar
    je hoefd neit bang te zijn =]

People who are meant to be together always find each other in the end.

Jhaa ok danke maar nu ben ik er eigenlijk nogaltij niet uit. Cuz, ik heb daar echt moeite mee zeker als dat allemaal mensen zijn de ik niet ken. Uhmm... Ook heb'k zo altijd het gevoel dat die mij gaan uitlacheen ofsoo =S

had ik ook toen ik aan mn zangles begon, bleek er iemand in mn klas te zitten dat k al kende :Y)

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Je moet niet perse gitaarles nemen hoor om gitaar te leren.
    Ik heb natuurlijk geluk dat ik het van m'n vader heb geleerd :P
    Maar er zijn ook boeken voor. Zo heb ik er een paar van Fasttrack; zowel 1 om sologitaar te leren als 1 met de meeste akkoorden die bestaat, in tabs uitgetekend. Echt handig. Verkrijgbaar in de meeste muziekwinkels denk ik.
    Dus als je niet tussen vreemden wilt gaan zitten :) is dit een optie. Of je neemt privéles natuurlijk; zelf heb ik privé drumles. Das ook handig omdat je dan veel sneller leert :) maar ook wel duur natuurlijk...
    Ga d'rvoor.
    xX <3

Ik denkdat ik like pirvéles ga nemen. Mar kost dat niet ontzetten veel meer dan gewoon groepsles?

kan je geen priveles?
    ik speel keyboard en heb priveles maar ik weet niet of dat bij gitaar kan ofzo..
    XD

AAP

GRAPJE.

AAP