Normaal ben ik niet echt voor het promoten van quizen, maar dit keer promoot ik niet omdat ik reacties wil.. maar ik wil dat jullie het lezen.. Het zijn vijf delen, een kort verhaal. Ik heb dit verhaal geschreven na aanleiding van een gebroken zieltje.. er gebeurde dingen die niemand opvielen, enkel mij.. Dit is alweer een tijd terug dat ik het verhaal geschreven heb, maar nu er steeds meer mensen ingaan zien dat het toch echt zo is.. heb ik de hoop dat de meeste van jullie dat misschien ook wel zo in gaan zien..
Nog maals.. ik hoef niet persé reacties.. Ik heb gewoon graag dat jullie het lezen en nadenken.. Nadenken over het gegil telkens als zijn prachtige gebroken poppegezichtje voorbij flitst.. Denk is aan zijn kant van het verhaal..
Het maakt me verder ook niet zo veel uit als er mensen zijn die me hier haten, want die zijn er toch al x].. Ik heb enkel geschreven wat ik zag.. ik heb enkel geschreven wat een persoon mij toefluisterde in verdriet. Geloof wat je wilt geloven.. Maar de waarheid is nu eenmaal niet anders..
x.
http://www.quizlet.nl/quiz/238321/my-love-letter-to-one-one-1/
Wie du mir, so ich dir.