zoals jullie weten is het EK begonnen
maar zijn jullie voor nederland,
of voor duitsland
(omdat tokio hotel daar vandaan komt )
-
8 juni 2008 - 0:288 juni 2008 - 11:25
IKKE voor duitsland zijn omdat zij toch altijd winnen en niet omdat tokio hotel er vandaan komt maar wat wel leuk zou zijn is dat het volkslied word gezongen door bill!! ofzo
8 juni 2008 - 11:28of nouja ik heb me bedacht ik ben voro nederland maar duitsland gaat winnen want echt nederland licht er meteen uit wij zijn in grope c geplaatst en moeten dus tegen :FRANKRIJK ROEMENIE EN ITALIE en geloof me Nederland is al niet zo goed maar als ze tegen FRANKRIJ EN ITALIE moeten dat winnen we nooit maar roemenie dat zou nog kunnen maa rik denk dat we er bij de eerste rondes al uitliggen omg ikke loop hier te praten als voetbal expert maarja wat wil je anders als je vader voetbal trainer is dan moet ik er wel wat van weten :P:P
8 juni 2008 - 11:348 juni 2008 - 11:37ik ben gewoon voor nederland!! maar als nl er uit ligt ben ik voor duitsland(A)
Je moet worden wie je bent.
8 juni 2008 - 11:40Geen, omdat we er toch niks van bakken.
Ik ben wel voor jong oranje, maar die voetballen pas weer bij de olympische spelen8 juni 2008 - 11:55IK heb dus meegedaan aan zoiets dat je moet gaan gokken welke je deckt dat er wint. Ik heb duitsland. Maar ik heb er al spijt van ik ben voor holland!
Ik ben een UBER HOLLANd fan!'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
8 juni 2008 - 11:58Ik ben voor de winnar -.-
Nee,effe serieus ik ben gewoon voor Nederland want omdat Nedeland en Duitsland nogal een slecht 'Verleden'hebben me elkaar ben ik gewoon lekker voor Nederland.
Nederland heeft tog ook gewonnen met e 2e Wereld Oorlog tegen Duitsland?? NOU DAN!! Dan kunnen ze tog ook winnen met een potje voetbal?8 juni 2008 - 14:30Duitsland <33
Omdat België niet mee doetCall my name if you're afraid; I'm just a kiss away
8 juni 2008 - 14:30Duitsland <33
Omdat België niet mee doetCall my name if you're afraid; I'm just a kiss away
8 juni 2008 - 14:328 juni 2008 - 14:338 juni 2008 - 14:34Uhu NEderland.
Voetbal heeft echt níets met TH te maken en dus vind ik het vrij onnuttig om dan voor Duitsland te zijn? Dat gaat gewoon té ver. :')
8 juni 2008 - 15:128 juni 2008 - 20:21nederland
tuurlijk niet voor duitsland
tijdens ek/wk's heerst in mijn wijk altijd duitsland haat
ons huis is ook heel erg versierd
en me posters vallen niet meer op door de vlaggetjes en mega Nlvlaggen in me kamer
en als nl eruit is ben ik voor italie
voor mijn opa(L)Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
8 juni 2008 - 21:01