• Ik ga weg van Quizlet, voor een tijdje dan. Alleen wil ik nog één ding vragen: Willen jullie hier heel even naar kijken?

    http://www.quizlet.nl/quiz/255577/terugblik/


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Voor jou, altyd schat (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sure!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb het gelezen, echt erg..
    Weet dat ik er voor je ben, ookal kennen we elkaar nog niet. <3

    Ohmy gosh lieve schat ='[
    Ik vind dit echt zo f*!king erg voor jouw! Eerst je bestevriendin, dan je vader. Waarschijnlijk heb jehet nu heel moeilijk en hb je niets aan di wat ik hier vertel. Maar ik ben er voo jou. Ook al ben je weg,ik sta achter je cause i believe in you, i do. Ik hoop voor jow dat je echt héél snel weer de draad in je leven kan oppaken en dat alles weer goed komt.
    Hierbij al veel sterkte(flower)

    'k Vind het erg voor u, maar 't is wel prachtig verwoord. (flower)


    007

    Zekker! <33


    Dunno ><

    veel sterkte! x

    Weetje, ik heb ongeveer net hetzelfde meegemaakt.. behalve het laatste. De jongen waar ik verliefd op was had ook kanker.. Enja, snijden kwam er ook bij(Onder stromend water houden verergerd het ^^)

    Sterke er mee. <3


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Schat <333

    ik wens je soveel sterkte..

    weet dat ik altijd van je zal houden Say


    We can only learn to love by loving.

    Omg, de tranen staan hier gewoon in mijn ogen. :'/ Lieverd, heel veel sterkte. Ik ken je (nog) niet, maar je kan altijd iets aan mij kwijt. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.