• zijn die mensen die bij hun geuploade foto zeggen dat ze lelijk zijn ><. I'm like, aandachtloos ofzo?:S

    Even mijn mening hoor, trek je dr niets van aan, maar het moest er ff uit...


    I want my bloody cheese now!^^

    je hebt gelijk howr


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Je hebt gelijk. Weetje waar ik ook gek van woord als mensen bijvooreeld zeggen: ''Jij bent mooi zeg ik ben lelijk!'' en dat ze dan vervolgens geen foto van zichzelf in hun foto boek hebben staan. Of ze zeggen juist dat ze heel mooi zijn en zetten geen foto van zich neer. Dat Kida Sad >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jaah okee idd:S dat je niet zeker van jezelf ben okee maar loop er niet mee tekoop!

    er zijn ook mensen die dan alleen maar Xtra bevestiging willen dat ze best knap sijn:S
    daar heb IK dus een heken aan;)
    XXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Je hebt gelijk. Weetje waar ik ook gek van woord als mensen bijvooreeld zeggen: ''Jij bent mooi zeg ik ben lelijk!'' en dat ze dan vervolgens geen foto van zichzelf in hun foto boek hebben staan. Of ze zeggen juist dat ze heel mooi zijn en zetten geen foto van zich neer. Dat Kida Sad >.<


    inderdaad xD Dan ben ik vet nieuwsgierig hoe die persoon eruit ziet, is er geen foto. En anders is die er wel, maar dan is het een foto waarvan ik echt zoiets heb van:
    - Dit kind is blijkbaar zo onzeker dat ze het van mensen 10000km verder wil horen dat ze wel knap is:S


    I want my bloody cheese now!^^

    idd:S


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)

    inderdaad xD Dan ben ik vet nieuwsgierig hoe die persoon eruit ziet, is er geen foto. En anders is die er wel, maar dan is het een foto waarvan ik echt zoiets heb van:
    - Dit kind is blijkbaar zo onzeker dat ze het van mensen 10000km verder wil horen dat ze wel knap is:S

    Ja dat is echt zo dom. Of dan staat er zo op het profiel: Nou Hallo ik ben Nina 14 jaar heb blond haar en blauwe ogen en mensen vinden mij heel knap! ben ik nieuwschierig hoe ze eruit ziet maar geen foto. En andere zetten boven hun foto dat ze lelijk zijn alleen maar omdat ze bevesteging willen dat ze wel mooi zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omg laatst was op hyves,, stond er ook zoon titel met no comment i know i am ugly!!
    dan denk ik ook van,, omg wat wil je hier in hemelsnaam mee bereikenn:S:S
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ja, ik zet wel eens boven mijn foto's ShitFace maar das dan meer van jeetje hoe dom kan ik kijken? But tsjaa dat je jezelf lelijk vind dat mag maar loop der niet mee te koop.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    weetje ..als ik zeg ik vind me zelf lelijk dan voel ik juist mooiXD een soms zeg ik voor de gein lelijker dan dit ken ech niet maar ik meen het nooit..


    Some angels have no wings.

    VIND Ik ook.
    ik had eerst boven foto staan;
    Dat ik lelijk ben hoef je niet nog is te vertellen,, Tog doe je het om mij te kwellen.
    Maar puur omdat ik dat een mooi tekste font, en toen ging iedereen er onder zetten dat ik niet leleijk was, en eigenlijk erger ik me daar aan, dus heb ik heel snel het tekste weg gehaalt..xD
    en nu staat er boven, Oef,, kan ik nog arroganter kijken..xD


    Dunno ><

    Ja, dan wil je gewoon complimentjes. ¬¬


    blame the bully.

    Juaaa...
    Mare kzet bv dat uk lelyk ben maar wil niet horen o wat ben je mooi ofzo xD
    Alhoewel... xD
    Neh neh maar dat vind ik persoonlijk xD
    (IK HEERS DE MAATSCHAAPIJ OF HOU GE DIE 3LETTERS ZOOI OOK SCHRIJFT)

    Als je dr gewoon onderzet wow jij bent idd lelijk is t zo over denk ik. En het helpt die mensen echtx].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je dr gewoon onderzet wow jij bent idd lelijk is t zo over denk ik. En het helpt die mensen echtx].


    Whaha xD Die nijging heb ik heel vaak gehad. Ook zoiets eronder zetten van: Die tekst boven je foto zetten maakt je cker niet knapper;)
    Maar daar ben ik te lief voor(A)xD [/kidding]


    I want my bloody cheese now!^^