• Hello ^^
    Omdat ik de laatste tijd steeds vaker de vraag krijg over hoe wij een melding van een vermoedelijke faker behandelen, zal ik hier onze richtlijnen even geven.
    Hoe wij erachter komen of iemand Fake is? Nou, zo;

    - De vermoedelijke Faker is verplicht twee signs te maken voor een moderator waar haar of zijn Quizlet naam op vermeld staan.
    - De signs moeten hetzelfde papiertje zijn. Genomen vanuit verschillende hoeken.
    - Het moet handgeschreven zijn. Een onduidelijk handschrift is geen excuus.
    - De signs mogen niet gephotoshopt zijn op wat voor manier dan ook. Zelfs in zwart-wit plaatsen is photoshop.
    - De persoon moet duidelijk zichtbaar zijn in de foto, evenals de signs.
    - De signs moeten onder normaal daglicht genomen worden.
    - Men heeft 24 uur om de twee signs in zijn fotoboek te plaatsen. Doet men dat niet, wordt men beschouwd als Faker en worden de foto's verwijderd.
    - 'Mijn fotocamera is weg' of 'Ik heb daar geen tijd voor' zijn geen excuses. Het is een sign of niet. Wij kunnen eenmaal niet exact nagaan of die persoon fake is.

    Een Faker die weigert zijn of haar foto's te verwijderen terwijl wij zeker weten dat het een Faker is, krijgt een IP-Blokkade opgelegt.
    Nog even wat de regels over Fakers zeggen;
    Zoals vanzelfsprekend is Faken op Quizlet.nl ten strengste verboden. We treden dan ook hard op tegen de personen die dit toch doen. Daarbij komt dat het een vorm van identiteitsfraude is en dat is wettelijk strafbaar. Gelukkig hebben we goede contacten met VampireFreaks, MySpace en meer van dat soort sites. Fakers worden dus meestal snel gedelete.
    Mocht je als user het vermoeden hebben dat een account op Quizlet Fake is, meld het dan even bij een moderator, zij zullen er meteen achteraan gaan.

    Ja, we weten het. Dit is streng. Maar dit is ook de enige effectieve manier.
    Duidelijk zo?
    X.




    (bericht aangepast door een moderator)


    Bored.

    ik wet dta er hier dan veel fakers zitte.
    Niemand gaat zichzelf voordoen als zichzelf...
    Niemand zegt iets persoonlijjks over zichzelf..
    komen ze je dalijk aan huis opzoeke.
    en stel.... Je ehbt gen camera .... ???

    ik wet dta er hier dan veel fakers zitte.
    Niemand gaat zichzelf voordoen als zichzelf...
    Niemand zegt iets persoonlijjks over zichzelf..
    komen ze je dalijk aan huis opzoeke.
    en stel.... Je ehbt gen camera .... ???

    Dan kun je ook geen foto's maken van jezelf en dat maakt het helemaal raar dat je een foto van jezelf in je FB hebt staan?


    Bored.

    ik wet dta er hier dan veel fakers zitte.
    Niemand gaat zichzelf voordoen als zichzelf...
    Niemand zegt iets persoonlijjks over zichzelf..
    komen ze je dalijk aan huis opzoeke.
    en stel.... Je ehbt gen camera .... ???


    Denk na, als je geen camara hebt hoe kun je dan foto's trekken en op 'Q.' zetten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Dan kun je ook geen foto's maken van jezelf en dat maakt het helemaal raar dat je een foto van jezelf in je FB hebt staan?


    Het kan tog zijn dta die foto is gemaakt door iemand anders ????

    (...)

    Het kan tog zijn dta die foto is gemaakt door iemand anders ????


    Dan kan je die sign ook maar lekker door iemand anders laten te maken, 24 uur is méér dan genoeg!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    tegen woordig je googlet wat een je hebt foto,s van mensen die zet je er op.. een volla je bent "iemand" BAHH kansloos..

    en ze verspillen je tijd

    _____________________________________________ fakers kansloos een tijdverspilling


    Some angels have no wings.

    (...)

    Dan kan je die sign ook maar lekker door iemand anders laten te maken, 24 uur is méér dan genoeg!


    stel .. je spreekt niemnad meer met een camera..
    en je akn niet zomaar iemand voor fake uitscheldee.
    alleen als het egt nep is..

    (...)

    stel .. je spreekt niemnad meer met een camera..
    en je akn niet zomaar iemand voor fake uitscheldee.
    alleen als het egt nep is..


    Ik weet niet hoor, maar stel, je bent niet fake, je hebt geen camera, maar je wilt niet dat je van de site of eender wat wordt afgekieperd, ze denken dat je fake bent en willen dat je binnen de 24 uur een sign maakt en het in je fotoboek plaatst, dan ga je toch opzoek naar iemand met aan camera, en ik denk dat je in 24 uur wel íemand met een camera spreekt hoor, al is het je buur!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tsjah, dan moet je dat maar zien te regelen. Géén sign = verwijderen foto's.


    Bored.