• Hello ^^
    Omdat ik de laatste tijd steeds vaker de vraag krijg over hoe wij een melding van een vermoedelijke faker behandelen, zal ik hier onze richtlijnen even geven.
    Hoe wij erachter komen of iemand Fake is? Nou, zo;

    - De vermoedelijke Faker is verplicht twee signs te maken voor een moderator waar haar of zijn Quizlet naam op vermeld staan.
    - De signs moeten hetzelfde papiertje zijn. Genomen vanuit verschillende hoeken.
    - Het moet handgeschreven zijn. Een onduidelijk handschrift is geen excuus.
    - De signs mogen niet gephotoshopt zijn op wat voor manier dan ook. Zelfs in zwart-wit plaatsen is photoshop.
    - De persoon moet duidelijk zichtbaar zijn in de foto, evenals de signs.
    - De signs moeten onder normaal daglicht genomen worden.
    - Men heeft 24 uur om de twee signs in zijn fotoboek te plaatsen. Doet men dat niet, wordt men beschouwd als Faker en worden de foto's verwijderd.
    - 'Mijn fotocamera is weg' of 'Ik heb daar geen tijd voor' zijn geen excuses. Het is een sign of niet. Wij kunnen eenmaal niet exact nagaan of die persoon fake is.

    Een Faker die weigert zijn of haar foto's te verwijderen terwijl wij zeker weten dat het een Faker is, krijgt een IP-Blokkade opgelegt.
    Nog even wat de regels over Fakers zeggen;
    Zoals vanzelfsprekend is Faken op Quizlet.nl ten strengste verboden. We treden dan ook hard op tegen de personen die dit toch doen. Daarbij komt dat het een vorm van identiteitsfraude is en dat is wettelijk strafbaar. Gelukkig hebben we goede contacten met VampireFreaks, MySpace en meer van dat soort sites. Fakers worden dus meestal snel gedelete.
    Mocht je als user het vermoeden hebben dat een account op Quizlet Fake is, meld het dan even bij een moderator, zij zullen er meteen achteraan gaan.

    Ja, we weten het. Dit is streng. Maar dit is ook de enige effectieve manier.
    Duidelijk zo?
    X.




    (bericht aangepast door een moderator)


    Bored.

    kansloos gewoon..XD achg jah je moet toch iemand uitlachen?


    Some angels have no wings.

    ik heb daar eens opgeled. alleen jongens faken meisjes niet raar hé?


    Lost in your eyes.

    (...)
    Nee, dat was een andere. Maar als je er op wil lijken, zet je er niet boven dat jij dat bent.


    Ja, oké, dat is waar, het is gewoon zielig als je faked! Wat is er verkeerd aan jezelf te zijn?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Nee, dat was een andere. Maar als je er op wil lijken, zet je er niet boven dat jij dat bent.

    jha das pas zielig! ><


    we're just misguided ghosts

    ik heb daar eens opgeled. alleen jongens faken meisjes niet raar hé?


    Die 'jongens' zijn meestal meisjes, en meisjes faken ook hoor ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Die 'jongens' zijn meestal meisjes, en meisjes faken ook hoor ;D

    ow jah das waarschijnlijk om popu te worden.


    Lost in your eyes.

    ik heb daar eens opgeled. alleen jongens faken meisjes niet raar hé?

    Meisjes faken juist veel en veel meer. Just trust me on that one.


    Bored.

    agh jah.. weetje.. faken is kansloos.. en agh jah zoo kunnen we effe door gaan

    en darkpassion bedank voor je uitleg ( als ik je naam niet geod schreef sorry heb dislexsy maar dan bedoel ik wel jou ;) )


    Some angels have no wings.

    (...)
    ow jah das waarschijnlijk om popu te worden.


    Jep, en weet je het valt ook op hoor dat er zo opeens véél jongens hier aanmelden, meestal zijn die al lid, maar dan als zichzelf maar krijgen ze niet genoeg aandacht dus faken ze maar een jongen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Jep, en weet je het valt ook op hoor dat er zo opeens véél jongens hier aanmelden, meestal zijn die al lid, maar dan als zichzelf maar krijgen ze niet genoeg aandacht dus faken ze maar een jongen!

    Diene *** lijkt mij ook fake.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik houd van sterretjes.)


    Lost in your eyes.

    Whoehoe..

    weetje fakers opsporen is net so makkelijk ;;
    of die lui sijn so dom op te perfecte mensen te nemen

    of se staan op de foto wat helemaal niet in nederland bestaan bijv. de lijnen op straten,de achtergronden of voorwerpen.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Diene *** lijkt mij ook fake.

    En dat soort dingen meld je dus bij mij en zoals hierboven vermeld niet op het forum.


    Bored.

    (...)
    Diene *** lijkt mij ook fake.


    Kan, ik let niet op de jongens, omdat ze waarschijnlijk toch fake zijn en dan ga je jezelf een waanbeeld geven als je er best goed mee overweg kunt!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik houd echt van sterretjes.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    En dat soort dingen meld je dus bij mij en zoals hierboven vermeld niet op het forum.

    oeps sorry


    Lost in your eyes.

    jep.. i know.. weetje, zo lang je niet fake ben dan ben je ook niet kansloos
    _______________________________________
    you know why and why the are fake


    Some angels have no wings.