Okeej mensen nu is het mijn beurt om mijn mening te zeggen
Quizlet was in het begin een sfeervolle site met veel leuke mensen die lol maakten met elkaar ookal kende ze elkaar helemaal niet. De mods moesten bijna nooit ingrijpen de 'Popu-People' waren niet "in". Maar laat staan tot vandaag...Iedereen is pissed op elkaar omdat er veel ruzies zijn. En ra ra ra door wat zouden die ruzies vandaan komen? Ja je raad het goed van ; vriendjes-politiek, je eigen MENING zeggen en van , "Popu-People". Begrijp me nu niet verkeerd ofzo en begin nu niet weeral zo bot te reageren, en als je dat toch van plan bent dan kun je beter niet reageren ><. But, back to the point. Vanaf toen die ruzies ontstonden werd 'Q' een echte "oorlogs-site" De users waren bijna "geobserdeerd" door de "Popu-People" waardoor ze allemaal tegen de mods waren en dat waren heel onsfeervolle dagen. Nu bijna al de "Popu-People" zijn gebant en iedereen keert ze de rug toe en vroeger wouden ze allemaal friendjes zijn. Er komen meer en meer ruzies hier, en al de "Popu-People" gaan weg. En als die mensen allemaal weg zijn is "Q" gewoon een oorlogssite of gewoon het tegenovergestelde. Maar hoe het nu is is gewoon niet te beschrijven...
Please reageer hier niet te bot op.
En de *Sorry* titel verwijst naar; Sorry, dat hier wééral een topic over is.
I found myself in Wonderland.