• kan niet^^ doe het als suggestie ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wil ik ook wel (:
    Of dat je zelf kunt kiezen welke er op je profiel zichtbaar staan. ^^

    Lieve schat ^-^ Die mappen zijn er al hoor.

    Lieve schat ^-^ Die mappen zijn er al hoor.

    ohja?


    your eyes are like stars in the night.

    Lieve schat ^-^ Die mappen zijn er al hoor.

    jah maar dan staan die quizen nog altijd op je profiel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    F*!k dat had'k nog niet door dat dat alleen voor iets anders was. Jhaa goed idee ^-^

    Zo'n slecht idee vind ik het niet, dan krijg je ook niet zo'n rommel op je profiel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo'n slecht idee vind ik het niet, dan krijg je ook niet zo'n rommel op je profiel.


    En dan is je profiel om naar het GB te scrollen minder lang [/weird vandaag]

    Dit begint me zo te ergeren hea >< waarom loopt iedereen niet gelijk naar een moderator als die een suggestie heeft? Dan weet je meteen dat ze je suggestie zien.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dit begint me zo te ergeren hea >< waarom loopt iedereen niet gelijk naar een moderator als die een suggestie heeft? Dan weet je meteen dat ze je suggestie zien.

    Omdat het de bedoeling is dat je je voorstellen op het forum komen en niet bij de moderators? Btw, Rutger is de enige die zo'n dingen in orde kan maken, dus waarom naar andere mods gaan? ><

    fak. ik heb mijn bericht verwijderd. dommerd dat ik ben.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Omdat het de bedoeling is dat je je voorstellen op het forum komen en niet bij de moderators? Btw, Rutger is de enige die zo'n dingen in orde kan maken, dus waarom naar andere mods gaan? ><

    Meteen naar Rutger gaan dan? I don't know, mij boeit het niet zo wat al die suggesties zijn ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Meteen naar Rutger gaan dan? I don't know, mij boeit het niet zo wat al die suggesties zijn ><

    Dan lees je ze niet en ga je op de andere fora zitten. :Y)

    waar gaat dit over?????????