• F*!k mensen ik ben het like KOTSBEU!
    Like WTF? Vandaag kom ik op Q. zie ik dat hier nu opeens iedereen wil stoppen omdat er 1 iemand is wegegaan. En niet alleen daarom. De groote vraag; 'Waarom stopt iedereen met Q tegenwoordig?' Wel, ik heb het antwoord. Door jullie irritante arrogante niet respecterende domme kinders de hier op álles dan maar ruzie moeten maken, omdat de een z'n mening geeft! F*!k mensen, ik dacht like een site gevonden te hebben waar iedereen met elkaar goed kon opschieten. Wel ik heb het dus dik mis. Sorry mensen maar, Waar gaat dat in godsnaam naartoe met deze site? Like, wáárom respecteren jullie gewoon elkaars mening niet? Waarom moeten jullie altijd over een mening ruzie zitten maken? Omdt je dat leuk vindt, mensen wegpesten, wegruzieën ofsoo? Gewoon, zomaar voor de lol? Zo lijkt het mij in ieder geval toch...

    Dit moest er like, ff uit.
    xoxo'

    Er zit hier een kliekje vriendinnen. En die zitten hier vaak op het forum. Waardoor ze veel users meekrijgen en irriteren.
    Ik geef hun niet de schuld maar nu gaann er gewoon clans worden gevormd die elkaar gaan uit moorden.
    Ooit had iemand er hier osn voor gewaarschuwd.
    Het is dus toch gebeurt.


    death to the one at the end of the serenade.

    Er zit hier een kliekje vriendinnen. En die zitten hier vaak op het forum. Waardoor ze veel users meekrijgen en irriteren.
    Ik geef hun niet de schuld maar nu gaann er gewoon clans worden gevormd die elkaar gaan uit moorden.
    Ooit had iemand er hier osn voor gewaarschuwd.
    Het is dus toch gebeurt.


    Helemaal mee eens<3


    I found myself in Wonderland.

    Weetje wat veel zou oplossen? Nee? Dan zal ik het je eens snel zeggen. Als iedereen hier stopte met topics aanmaken over de ruzies en al het gezeik, zou er al niet meer zo veel ruzie zijn. Think about that. Iedereen weet ondertussen al wel dat het hier een ruzieboel is geworden. Om er nog eens over te gaan zeiken, lijkt me onnodig. Just shut up about it en je zult zien dat het langzaamaan weer beter zal gaan.
    - Don't take this personal
    -