• F*!k mensen ik ben het like KOTSBEU!
    Like WTF? Vandaag kom ik op Q. zie ik dat hier nu opeens iedereen wil stoppen omdat er 1 iemand is wegegaan. En niet alleen daarom. De groote vraag; 'Waarom stopt iedereen met Q tegenwoordig?' Wel, ik heb het antwoord. Door jullie irritante arrogante niet respecterende domme kinders de hier op álles dan maar ruzie moeten maken, omdat de een z'n mening geeft! F*!k mensen, ik dacht like een site gevonden te hebben waar iedereen met elkaar goed kon opschieten. Wel ik heb het dus dik mis. Sorry mensen maar, Waar gaat dat in godsnaam naartoe met deze site? Like, wáárom respecteren jullie gewoon elkaars mening niet? Waarom moeten jullie altijd over een mening ruzie zitten maken? Omdt je dat leuk vindt, mensen wegpesten, wegruzieën ofsoo? Gewoon, zomaar voor de lol? Zo lijkt het mij in ieder geval toch...

Dit moest er like, ff uit.
    xoxo'

ik ga blijven. zodat ik niet meedoe met de 'rage'

Ik ook. Trouwens, echt boeit het me niet of mensen weggaan of niet, dat is hun keuze. Maar het gebrek aan respect voor elkaars meningen zit me wel redelijk dwars. Maar goed, wat wil je als je een boel jongeren bij elkaar zet? Daarom zijn er ook wat mensen die ervoor zorgen dat de boel een beetje in goede banen geleid wordt.

No growth of the heart is ever a waste

OMDAT DIT EEN VERZAMELING PUBERS IS LIEVE SGAT. Daarom doet iedereen zo kattig, dat is normaal op deze leeftijd. Alhoewel, sommigen gaan inderdaad te ver.

Life is hard and then we die

Annelieskiend,ik totaal met je eens zijn ! Q was vroeger heel anders.Zonder die mods en dit forum enzo zouden al die ruzie's niet gekomen zijn

I'm sorry?
    Like, kijk verder dan je neus lang is.
    Zonder mods en dit forum was deze site al lang gedoemt om te mislukken.

(...)
    I'm sorry?
    Like, kijk verder dan je neus lang is.
    Zonder mods en dit forum was deze site al lang gedoemt om te mislukken.

je hoefd niet zo geirriteerd te reageren hoa!

People who are meant to be together always find each other in the end.

Jhaa gaat er hier ook al ruzie komen >,<

Jhaa gaat er hier ook al ruzie komen >,<

Nee ik ga niet om zoiets ruzie maken. Verspil ik niet mijn energie aan.

(...)

Njhaa zie ik ook niet in jouw hunnyy ^-^ Maar omdat julie zo bot tegen elkaar doen >,<

Idd . Helemaal gelijk x3.

A. ikmisje.

(...)

Als andere users nou ook die mentaliteit zouden krijgen dan hebben we de oplossing voor alle ruzies. :Y)

Je hebt vreselyk gelyk.
    Er zyn al veel mensen gestopt met Quizlet. Naar myn zeggen té veel.

En door die redenen zyn Rose, Nicol enz. denk ik ook gestopt :S

You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

(...)
    Als andere users nou ook die mentaliteit zouden krijgen dan hebben we de oplossing voor alle ruzies. :Y)

whaha zie je allemaal van die mensjes die als mij denken.

Gaat niet goed komen XD

Ik had ook al al zo'n Topic ;).

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=20199

She is waiting for you, so don't break her heart.

ben ik dan de enige die ng geen ruzie heeft gehad met iemand Op Q?

xD

I solemny swear i am up to no good

Ik kan gewoon niet begrijpen waarom mensen geen respect hebben voor moderators. Zonder de mods was heel quizlet gesloten geweest, want de ruzie's zouden zich opstapelen, en dat meen ik echt. En waarom laten mensen altijd andere meegenieten van ruzie? Doe dat dan ergens anders, en zéker niet op het forum.

-

ben ik dan de enige die ng geen ruzie heeft gehad met iemand Op Q?
    xD

Nee hoor :']
    De meeste mensen op Q hebben geen ruzie, het gaat voornamelijk om een kleine groep ruziemakers.