• Owkééj, ik verveel me dus en wou iets doen, daarom dit topic^^

    Het is dus de bedoeling dat iemand hier zijn of haar favoriete VROUWELIJKE SOLOzangeres zet. [Ik zet vrouwelijk er maar even bij voor de duidelijkheid. Ze mag er commentaar op geven enzo, waarom en er eventueel een link naar een liedje bijzetten ofso.
    Iedereen doet dat en iedereen mag elkaars keuzes bekeuren. Zeggen van 'Die vind ik juist niet zo goed, omdat:...' en dan geef je een reden.
    MAAR het is wel niet de bedoeling dat we hier ruzie gaan maken over een slechte keuze enzo. NEEJ! We respecteren elkaars keuze en delen gewoon wat meningen enzo met elkaar. Zo leren we zangeressen kennen die we misschien nog niet kenden, of leren we ze op een andere manier kennen, waardoor we ze hen toch beginnen waarderen ofso.
    [Als het echt té moeilijk is om alleen bij vrouwen te blijven, doen we het wel in het algemeen. Maar de bedoeling is eigenlijk om het ALLEEN over vrouwelijke te hebben. && Als het niet gaat zonder ruzie, naja dan wordt dit gewoon een slotje
    En Lisa heeft gesproken ><

    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    IKKE MEE DOEN xD

    maar het kost mij tijd om een filmpje op te zoeken i guess.. T.T

    @BUBBLEx
    Hoef je niet hoowr, zet anders gewoon wie fso en dan moeten ze het zelf maar eens gaan zoeken ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vind het een leuk idee...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @LifeIsMusic
    Doe je dan mee fseu? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    oh im sorry xD ik ken bijna geen vrouwelijke zangeressen..

    T__T igg, alleen maar mannen of bands xD vooral bands, maar oke..

    @BUBBLEx
    Neem dan maar gewoon in het algemeen ><
    Alles mag dus ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right