• Omg kinderss
    Ik heb echt op Netlog zo'n grote blund begaan oO
    Ik had mijn foto's erop gezet van Zornik het concert en een andere Zornik fan had mij toegevoegt op Netlog... dieok op het concert was. Maar dát stuk wist ik gewoon niet! En zij en haar vrienden waren super hyper aan het springen en we zeiden daar altijd 'De hyperactieve drugskonijnen' tegen. En dat stond ook onder een foto. Guess what. Zij heeft dat gelezen en een reactie erop gezet.
    Omg ik schaam mij dood oO
    xoxo'

    wahaha leuk toch? ='D

    wahaha leuk toch? ='D


    Jongeh ik zit hier met een rode kop achter mijn computer x]

    (...)

    Jongeh ik zit hier met een rode kop achter mijn computer x]
    Ik zou als ik dat kind me eerder schamen dan jij met je opmerking x']

    (...)Ik zou als ik dat kind me eerder schamen dan jij met je opmerking x']


    Daar heb je wel een punt x'D

    Ik snap hem niet.(:


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik snap hem niet.(:


    Nou kijk; Ik had foto's van het concert van Zornik op mijn Netlog gezet hé. En daarna had iemand, een zornik-fan mij als vriend toegevoegt. Maar ik kende ze niet, tót vandaag. Ze was ook op dat concert en stond voor mij. Maar, ik had onder een foto van Zornik zo gezet; 'Achter de hyperactieve drugskonijnen!' Omdat wij achter zo'n hyperkindjes stonden. Heeftdie dat gelezen, en een reactie gezet van; 'Drugskonijnen ?'

    OMG =D

    En wat zei ze toen ?^^


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Poeeeh ^^
    chrme xD


    Your Butt is Mine!

    OMG =D

    En wat zei ze toen ?^^


    Wel zo van; 'Drugskonijnen?' en ik van ff gaan liegen enz eggen van; 'Jhaa, dat heeft mijn zus erbij gezet sorry' Dan zei zeniets meer x]

    Chill x']

    ik ben gaan kyken,maar had je zus dat er echt bij gezet?xd


    I love cookies!As it is with chocolate!

    ik ben gaan kyken,maar had je zus dat er echt bij gezet?xd


    Nee
    Dat had ik er bijgezet x] Maar zij kent mijn zus niet dus tsjhaa mag'k wel liegen foshoo x]

    sewes zitten die hier op Q. xD


    I need you like a heart needs a beat

    sewes zitten die hier op Q. xD


    Nooo! Het zijn ook TH fans omg dat kan oO ShitShitShit! Omg ik ga hier echt doood x]

    omg dalijk heeft dat kind Q omg. x)