• Dit hoort bij muziek en tv dus zet ik het gewoon hierneer.

    Hallo,
    Ik was daarnet Tmf aan het kyken,en "Rate the video",was bezig.Dat is zo'n programma waar je moet sms'en een cyfer geven.Paramore was bezig met DeCode,en er zeiden veel mensen; Twilight!!Love twilight enzo,heeft het liedje van Paramore iets met de film Twilight te maken?
    x.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Jaa! (:

    Ja, het is de soundtrack van Twilight, alleen in de film kwam het liedje er helemaal niet in voor. Ook niet voor of na de film. ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet niet maar heb even het internet rondgestruind en het nummers heeft wel degelijk verband met de film. Voor de mensen die willen weten wat voor muziek er nog meer is gebruikt, lees het volgende:
    Pat Monahan - Her Eyes
    Radiohead - 15 Step (Victoria die het stel bekijkt als ze aan het dansen zijn + aftiteling)
    Muse - Supermassive Black Hole (Cullens honkbalscene)
    Black Ghosts - Full Moon (geloof dat reisstukje)
    Blue Foundation - Eyes On Fire (stuk waarin Bella op Edward wacht naar hij komt niet opdagen)
    Laatste twee scenes kunnen verwisseld zijn >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals iedereen zegt, het is de soundtrack. Maar Twilight heeft wel nog meer Soundtracks die mooier zijn dan Decode.

    Hier boven Aurelia heeft al wat liedjes gegeven ^_^ Je hebt ook nog
    -Stolen
    -Let Me Sign
    -Our Time Is Running Out.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja... Ze laten er toch zo dingetjes in zien vn Twilight ?! ^^

    I hou vn dat lied. x)


    A. ikmisje.