• Hee =)

    Ik wil graag jullie mening (A) (en voor kwart voor 8...) Want ik voel me sinds 2 dagen al helemaal belabberd.
    Ik ben/heb:
    Verkouden
    Keelpijn
    Hoofdpijn
    Misselijk
    En ongelooflijk schor

    Dus ik ging gisteren naar mn moeder om te vragen of ik misschien thuis mocht blijven, en dat zou opzich wel mogen. Maar ze zei ook dat ze me echt helemaal geweldig zou vinden als ik wel naar school toe ga.
    Dus nou weet ik niet of ik nou wel of niet moet gaan. Want als ik niet ga, voel ik me weel schuldig tegenover mn moeder. En ga ik wel, dan is 1. mn moeder trots. 2. zit ik dus tot 5 uur met een 'verlepte' kop op school. (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden).

    Dus, weten jullie wat ik nu moet doen??

    xx~

    edit: Was vergeten te zeggen dat mijn oog traant, en mn neus voor like 50 % verstopt zit :O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    misschien kan je gewon naar schol gaan en dan als je je echt niet goed voelt half verwegen de dag vragen of je naar huis mag ?, misschien dat je dat kan doen ? want zo doe ik dat soms ook wel eens als ik me niet zo super voel maar dan ga ik toch naar school ;)

    enne veel succes/beterschap

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    En ga ik wel, dan is 1. mn moeder trots. 2. zit ik dus tot 5 uur met een 'verlepte' kop op school. (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden).

    Ik denk dat je ma trotser is als je thuis blijft en niemand van school aansteekt of er niet met je kop bij de les bent.

    Dan zal ik deze maar sluiten aangezien je probleem toch al opgelost is.
    [/slotje]


    Bored.