• Ik vind KERSTMIS echt gwn geweldig , Want dan ga ik ng is naar en oma en daar zijn dan men nichtjes en neven en dan zie ik die eindelk ng is , Want ik zie die egt keii weinig
    En dat is DOMM x3.

    Ik heb gesproken ^^


    A. ikmisje.

    Kerstmis! <3

    Zegt dat genoeg? :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Kerst is geweldig, alleen jammer dat mn pa niet genoeg tijd meer heeft om een visum + paspoort aan te vragen voor z'n vrouw en dochter >.<
    Dit jaar kerst zonder paps helaas...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Uhm. Ik ben 18. En ik moet 22.00 uur thuis zijn. Áls ik al uitga. Dus. Het kan allemaal nog véél erger. xD

    xXx <3

    P.S. Kinda off-topic, I know. Maar ik had al gereageerd op dit topic (A)


    Omg... Pas op Je 18 en dan om 22.00 thuis al moeten zijn , ok dat is ng veel erger ^^ x3.

    @ Paranoid

    Ja... Helemaal x3. I LOVE X-MAS


    A. ikmisje.

    Kerst is geweldig, alleen jammer dat mn pa niet genoeg tijd meer heeft om een visum + paspoort aan te vragen voor z'n vrouw en dochter >.<
    Dit jaar kerst zonder paps helaas...


    Huh.. Wat bedoel je ?? x s]BLOND[/s x3.


    A. ikmisje.

    Ik haat kerst:Y)


    Music is the new sex

    (...)

    Me neither. Thank God doe ik er niet aan, haha x'D
    xXx <3

    oh wij doen wel aan kerst and i hate it! normaal gaan we altijd naar familie van me ma. ik heb vet grote familie n het is dan echt gezellig :Y) dit jaar gaat het niet door... dus nou moet ik rond de boom gaan zitten doen alsof ik het naar mn zin heb -.-
    Kerst is zo fake. Ben niet meer gelovig maar ben ik de enige die het hypocriet vind 1x per jaar te doen aslof alles perfect is? als er een dik pak sneeuw op ligt en onder de kerstlampjes zit is het ineens hemel op aarde. Ik weet precies wat er de hele avond gaat gebeuren en van mij mag het gewoon overgeslagen worden. Christmaseve is voor mij net zoals ieder ander en die spendeer ik alleen. daarbij haat ik kou, ik vries dood op de fiets... van mij mag de zomer weer snel komen...


    BAM!

    Ik haat kerst:Y)


    WHY ?? x3.


    A. ikmisje.

    Ik kijk ieder jaar al maanden van tevoren uit naar Kerstmis.
    Ik weet niet, ik vind het gewoon echt belangrijk :')


    I recycle my thoughts.

    (...)

    WHY ?? x3.

    Kerst is nep. Het gaat alleen maar om winst maken. En om je zelf vol te stoppen,jezelf vol gieten,laten zien hoe geweldig je het met je familie hebt. Maar alles is nep. Allemaal scijn. 's Avonds op de bank zitten met een zatte kop. 's Ochtends laat opstaan,en dan begint alles weer opnieuw. Bah


    Music is the new sex

    En daarom is onze kerstboom ook extra groot en versierd =D


    I recycle my thoughts.

    En daarom is onze kerstboom ook extra groot en versierd =D


    Ja... Bij ons ook , en als die lichtjes dan branden , vind ik helemaal geweldig x3.

    @ Flo

    Bij mij gaat Kerstmis iet om DRINKEN en ETEN, Maar om de gezelligheid en lkkr samen zijn met familie ^^.


    A. ikmisje.

    Ik houwwww vn kerstmis!!
    Want,,
    Dan krijg ik cadeautje...
    (A)


    i can't pretend you're nothing special

    Ik houwwww vn kerstmis!!
    Want,,
    Dan krijg ik cadeautje...
    (A)


    Ik krijg Met kerst niet egt cadeautjes , Alleen vn men ouders een klein cadeauje ^^ , Met nieuw jaar krijg ik lkkr geld vn men grootouders x3.


    A. ikmisje.

    @ DarkPassion

    Ja... En dan brand de open haard en zit je lkkr in een deken gerold , dan kan ik daar gewoon uren zitten kijken naar die lichtjes van de kerstboom en die dingetjes die daar in schitteren x3.


    oe daar hou ik ook van x)

    Echt, zo voor de open haard met iets warms om te drinken .... zalig

    owjah, en de kado vind ik eig ook wel leuk :$ (klinkt like zo egoïstisch)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    oe daar hou ik ook van x)

    Echt, zo voor de open haard met iets warms om te drinken .... zalig

    owjah, en de kado vind ik eig ook wel leuk :$ (klinkt like zo egoïstisch)


    Ja... Dat is egt zo zalliig x3.

    Ik krijg geen cadeautjes met kerst alleen vn men ouders een klein iets ^^.


    A. ikmisje.