• Ja,hij zegt:

    Jij bent kanker!
    KankerHoer
    Jij bent erg zoals kanker
    kanker dat ben jij!
    dikke kanker!

    Enzo van die dingen,ik haat hem echt.Van mij mag hij met alles schelden tegen me,maar niet met ziektes en zeker niet met kanker.Nu haat ik hem echt!:S M'n opa is net gestorven aan kanker en het is precies alsof hij dat al lang vergeten is,maar voor mij blijft hij voor altijd in m'n hart.
    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Tja, ik ga daar nooit mee schelden, maar ik ken zoveel mensen die dat wel doen.

    ik ken een jonge die kanker als bijvoegelijk naamwoord heeft gebruikt...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik ken een jonge die kanker als bijvoegelijk naamwoord heeft gebruikt...

    Mijn broer ook !!:S Ik haat hem.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Zeg tegen hem dat je het niet fijn vind dat hij er mee scheld en dat je het moeilijk vind vanwege je opa.

    Zeg tegen hem dat je het niet fijn vind dat hij er mee scheld en dat je het moeilijk vind vanwege je opa.

    Dat heb ik ook gezegd maar dn zegt hij:
    "Kanker Kanker lalalala kanker"
    Als hij kanker had,zal ik ook eens zo lachen,dat zou hij ook echt niet fijn vinden!:S


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Dat heb ik ook gezegd maar dn zegt hij:
    "Kanker Kanker lalalala kanker"
    Als hij kanker had,zal ik ook eens zo lachen,dat zou hij ook echt niet fijn vinden!:S
    Zeg het tegen je ouders. Die zeggen er dan wel wat van. Geloof me maar.

    (...)Zeg het tegen je ouders. Die zeggen er dan wel wat van. Geloof me maar.

    M'n vader was erbij!Hij zij dat hij moest stoppen maar hij zong door en toen was ie naar boven gegaan =='


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)Zeg het tegen je ouders. Die zeggen er dan wel wat van. Geloof me maar.


    Ja, zou ik ook doen. Gewoon je ouders d'r bij halen, anders houdt hij er niet mee op.

    En jongens die snappen meestal toch niet hoe erg dat voor anderen is als je met zo'n erge ziekte gaat schelden. Iig niet als ze nog jong zijn. Jammer, maar ja, niks aan te doen. That's nature..

    xXx <3


    FML

    Djees.
    Mep hem, en bedank hem van mij!
    ¬¬ Mensen die met kanker schelden zijn laf!
    ¬¬'

    Ja... Ik vind het ook steeds mega erg als ik mensen hoor schelden met KANKER.

    Cuzz' .. Mijn zus heeft het gehad x3.


    A. ikmisje.

    Ja... Ik vind het ook steeds mega erg als ik mensen hoor schelden met KANKER.

    Cuzz' .. Mijn zus heeft het gehad x3.

    Oh,Sterkte.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Praat erover met hem.


    -

    (...)
    M'n vader was erbij!Hij zij dat hij moest stoppen maar hij zong door en toen was ie naar boven gegaan =='
    haal als argument je opa erbij. Dat moet hard vallen voor je vader so...
    en je broer is denk ik een puber en die zijn soms eigenwijs(op z'n zachtst gezegd).

    Ik heb ook allemaal van die jongens in de klas die het elk uur wel 5x zeggen. Als hij echt niet ophoud, moet je zijn zwakke punt ff raken ofzo. Of gewoon gaan slaan, schreeuwen ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik denk dat je het beter kan negeren...
    hij vind het alleen maar leuk als je er op in gaat.
    ookal doet het je pijn negeer het maar.

    mijn broer doet het ook ik ben er keertje opin gegaan maar hij wint het toch wel....

    gewoon negere is enige optie hoe lullig het ook klinkt:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!