• een of andere koen uit een vet lage klas zit mijn klas belagelijk te maken op de B2A hyves [jah die hebben we ^_^] wtf zei die ook zo; ik heb meer vrienden als jullie allemaal bij elkaar O.o
    dit heb ik geschreven;

    ooit gehoort van verre vrienden?
    het meerendeels van mij heeft niet eens hyves >,< en like, als je onze klas niet leuk vind, pech wij bestaan nou eenmaal :W
    pech voor jou want wij zijn zoals we zijn en wees lekker kinderachtig en ga hier zitten lullen over vrienden. beter een paar lieve goede vrienden dan heel veel nepvrienden.

    (A) maar.. als hij weer gaat lopen lullen wat moet ik zeggen? hij is 'populair' ookal snap ik niet eens waarom >,< die gast is gewoon eigenwijs en lelijk

    [GEEN haat topic van maken a.u.b!]


    when words fail, music speaks.

    Dat verhaal komt me zo bekend voor! Een vriendin van me uit de kader had prcies hetzelfde: een paar rotmeiden pestten haar (zowel op hyves als in RL) dat ze 'weinig vrienden had.' Persoonlijk vind ik die hele vrienden wedloop op hyves zulke bullshit; ik denk erover na om mn page te deleten: mensen die me nauwelijks tot niet kennen willen me toevoegen. Ik denk: fuck op.
    OT: Ik zou zeggen: Ach gut, arme ziel. Ik heb met je te doen. Maar ook de ondersoorten der maatschappij hebben recht op leven.
    Zoiets iig, waar het sarcasme vanaf druipt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb eigenlijk maar 3of4 goede vriendinnen.
    rest zie ik als klasgenote:P
    maar hun steunen mij door dik en dun dus ik heb hun liever dan stelletje rare gassies die zegge dat ze je vriende zijn:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    wij hebben ook z'n soort jongen in de klas... alleen denkt hij dat hij populair is maar dat is hij NIET!... nou... vandaag onder klassenuur was erg. Ik en mijn vriendin [Maartje..xD] wouden dus zo zitten achteraan de klas.... in een lokaal met een Th poster...xD en gingen daar dus recht voor zitten. Komt die sukkel[genaamd guus*kots*] presies als ik wil gaan zitten... gaat hij op mijn plaats zitten... hij zo ik was hier eerder.... dus niet... dus ik ga zo naast Maartje zitten bij haar op de stoel. Even later duwt hij mijn tas van de tafel...(die lag op tafel ^^) ik zo aan de gene die voor mij zitten wil je um oppaken aub?? zij kijken mij aan van doe zelf.... maar goed....

    en weetje wat ik nog het erge vind...... Maartje, mijn hele lieve [geweldige] vriendin is niet dun zeg maar ook niet dik... en bij haar zie je gewoon haar botten gewoon goed enzo.. niks mis mee... maar hij vraagt dus steeds:'Heb jij anorexia?',,, ok....

    nou dat was mijn verhaal...xD
    xxx myy

    jah idd ik vin die toestand ook stom. nou egt waar hij heeft geen enkele vriend die hem daar nu helpt heah? en wij zijn gewoon met z'n 5en tegen hem XD
    gelukkig ben ik niet de enigste die zo'n gast kent ^_^


    when words fail, music speaks.