• Jaja, ik lees bijna geen nieuwe series meer xd en weetje waarom?

    Ze zijn allemaal zo afgezaagd en lijken op elkaar. En das meestal kei cliché :')
    redelijk voorspel baar -_-'
    En dat gaat meestal ook allemaal zo snel en zo ik vind da gewoon ni meer intresant na zo ne tijd.

    snap je? ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    ^^ ik snap je xP


    We can only learn to love by loving.

    Dat kan.
    Maar er zijn best nog wel war Quizjes die dat niet zijn.


    Dunno ><

    Ik is niet cliché met mijn serie's. Daarom dat ze ook niet gemaakt worden. _O_

    Ik lees er ook geen niet meer. Omdat het gewoon allemaal like té ver gezocht is, voor mij. En ook omdat ik geen tijd meer heb+ geen zin enzo.

    Ik snap je! En mijn serie is niet cliché! :P
    'Black && White' En ik heb goede commentaar >< Enn enn enn, hij's niet voorspelbaar, zonder bekenden en een zielig onderwerp! ><
    && zoals prodigy, hij wordt bijna nie gemaakt, ookal zeggen (sommigen) mensen dat hij goed is =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik snap je wel!!

    [:$nu ga ik iets heeel erg eigendunkig zeggen mjaa...:$] ik vin mijn serie wel origineel.... sommige zeggen dat hij leuk/goed is....enzo.,. maar hij wordt niet zoveel gemaakt..... maar ja... maakt niks!

    xD
    xxx myy

    Er zijn wel orginele serie's hoor. :'D Alleen het is vaak zo dat de meest orginele serie's niet vaak gemaakt worden. :'D
    Maar, ik schrijf het voor mezelf en zet het alleen op internet voor de mensen die het wíllen lezen. Het gaat me niet om hoeveel mensen XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Er zijn wel orginele serie's hoor. :'D Alleen het is vaak zo dat de meest orginele serie's niet vaak gemaakt worden. :'D
    Maar, ik schrijf het voor mezelf en zet het alleen op internet voor de mensen die het wíllen lezen. Het gaat me niet om hoeveel mensen XD

    Jaah, zo moet je het doen. Maar heb je dan nooit het gevoel dat je serie ondergewaardeerd wordt of dat hij slecht moet zijn fso omdat mensen hem niet veel maken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    bij mij gaat het niet snel (nerd to beauty)

    ik ben nu bij 23 en ze hebben nog niks haha:P
    haha
    maarja:P

    xx

    I Don't Care, Ik lees quizjes omdat ik me graag inleef xD Sowaht dat het afgezaagd is , ik laat me elke keer wel meeslepen hoor!


    Your Butt is Mine!

    Er zijn wel degelijk goede/leuke/originele quizlets.
    Jammer dat er altijd van die mensen zijn die alles kopieëren. _O_


    -

    jhoaahh


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Er zijn wel degelijk goede/leuke/originele quizlets.
    Jammer dat er altijd van die mensen zijn die alles kopieëren. _O_

    Idd,en tegenwoordig worden er allemaal dezelfde quizlets gemaakt.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Idd,en tegenwoordig worden er allemaal dezelfde quizlets gemaakt.


    Just like what i said.


    -

    Ik is niet cliché met mijn serie's. Daarom dat ze ook niet gemaakt worden. _O_

    Uhu , Same .


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.