• en ik zal afscheid van jullie moeten nemen. denk ik

    als mijn 2e rapport namelijk niet goed is zal ik niet meer op de computer mogen tot dat ik weer goede cijfers heb. echt ik doe hard mijn best maar ik blijf alleen mr onvoldoendes halen. ik heb nu zelfs al bijles maar toch...


    We can only learn to love by loving.

    neen:| nie weggaan:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee dude jij mag niet weg. :(
    Hopelijk haal je wel goede punten.
    Want je mag niet weg!
    <33


    I need you like a heart needs a beat

    ik weet hoe je je voelt
    ik heb ut zelfde
    en mijn vader pakt dan mijn laptop af O_O


    Dead but delicious

    Neeeee!
    Nicol niet weg mogen gaan =[ My life is OOOOOVEEEEER!
    Shit girl, da's echt zo zwaar kut voor je! Maar je weet nog niet ofdat je tweede rapport goed f slecht is?
    Er is nog hoop!
    ILOVEYOU<3

    @Annelies
    dude.. ik sta een 4 voor frans en een 5 voor wiskunde. en ook voor hele sooi andere vakken sta ik maar een 5,5 of een 6je

    @Darkshadow
    Dude das ook shit.

    @Eva en Angel
    this maar afwachten..


    We can only learn to love by loving.

    Das klote :S
    Ga je dan niet zakken ofzo? Mss is je niveau te hoog voor je..
    En wanneer krijg je hem dan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee niet weg,zonder jou geen Q :(


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Das klote :S
    Ga je dan niet zakken ofzo? Mss is je niveau te hoog voor je..
    En wanneer krijg je hem dan?

    waarsgynlyk wel als het so blijft. en ja dat is het ook ;l dat seg ik al sins het begin van het sgooljaar mr se willen me niet naar tl/havo laten gaan en geen idee eigenlyk mijn leraren zeggen dat het al snel komt :X


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    waarsgynlyk wel als het so blijft. en ja dat is het ook ;l dat seg ik al sins het begin van het sgooljaar mr se willen me niet naar tl/havo laten gaan en geen idee eigenlyk mijn leraren zeggen dat het al snel komt :X


    En als je ouders nu erover gaan praten? Je kan niet eeuwig vieren blijven halen. Mss is tl/havo much better voor je?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NEEEEEEEEEEEEEE
    Maaar dat mag niet!!!!(baby)


    Dunno ><

    @Julia
    mijn ouders willen juist datk op het Havo vwo blijf. vooral mijn pa die droomt dat sijn dochtertje een rijke advocate word zodat hij een porsche krijgt ;l sucker dat het is. ik kan gewoon het niveau niet aan en de klas ook niet. ik zit in een klas van 30 man en die lui zijn heel druk. ook als ik wil werken zijn ze zo druk dat er niks van komt enz. :l


    We can only learn to love by loving.

    @Iedereen die vind dat ik niet weg moet

    het zal wel moeten want school mag er niet onderlijden volgens mijn ouders. maar ik weet zeker dat ik terugzal komen als mijn cijfers weer goed zijn. ik zal jullie niet laten vallen. ik voel me nu zo schuldig he.. :'(

    en mel Q is er wel zonder mij.


    We can only learn to love by loving.

    Maar ik ben veel belangrijker dan jouw sgool. zeg dat maar tegen jouw ouders..:Y)


    Dunno ><

    Maar ik ben veel belangrijker dan jouw sgool. zeg dat maar tegen jouw ouders..:Y)


    whaha is wel zo liefrd mr dat vinden zij niet.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha is wel zo liefrd mr dat vinden zij niet.

    Stoute ouders jij hebben(N)
    want het is tog egt zo!
    MaAR, ike nog steeds niet leuk vinden (baby)


    Dunno ><