• ♥Van een weddeschap,tot echte liefde♥! <---- dat is de quiz waar ik rollen voor nodig heb.

    Het gaat over een popu meisje.Dat samen met haar BFFE heel gelukkig is.Haar naam is Jana.Haar BFFE heet Lizz.En jullie hangen ook nog een beetje bij Lotte en Jolien,,dat zijn ook BFFEs.Bill en Tom zitten bij jou op school maar jullie haten ze.Eigenlijk haat jij Bill en Tom niet,,maar je doet net alsof omdat Lizz,Lotte en Jolien ze wel haten.Op een dag geef je stiekem een briefje door aan Bill waar op staat dat je verliefd op hem bent.Lizz ziet het en nu hebben jullie vette ruzie.Nu ben je helemaal aleen...

    Dit was dus het stukje als je er in wilt zeg dan even:D Even zeggen wie je kan zijn:

    Een meisje dat Jana tegen komt als ze op straat loopt;;

    Lizz;;

    Jolien;;

    Lotte;;

    Tyra(een gothic dat je steeds pest);;

    Lana (mee loperke van Tyra);;

    en...

    Mariska (ook een meeloperke);;

    Doeii

    maakt niet uit wat ik ben ^^(liefst iets bitchy ^^)
    naam: ciara ^^

    ♥Van een weddeschap,tot echte liefde♥! <---- dat is de quiz waar ik rollen voor nodig heb.

    Het gaat over een popu meisje.Dat samen met haar BFFE heel gelukkig is.Haar naam is Jana.Haar BFFE heet Lizz.En jullie hangen ook nog een beetje bij Lotte en Jolien,,dat zijn ook BFFEs.Bill en Tom zitten bij jou op school maar jullie haten ze.Eigenlijk haat jij Bill en Tom niet,,maar je doet net alsof omdat Lizz,Lotte en Jolien ze wel haten.Op een dag geef je stiekem een briefje door aan Bill waar op staat dat je verliefd op hem bent.Lizz ziet het en nu hebben jullie vette ruzie.Nu ben je helemaal aleen...

    Dit was dus het stukje als je er in wilt zeg dan even:D Even zeggen wie je kan zijn:

    Een meisje dat Jana tegen komt als ze op straat loopt;; Bezet;;

    Lizz;;Bezet

    Jolien;;Bezet

    Lotte;;

    Tyra(een gothic dat je steeds pest);;Bezet

    Lana (mee loperke van Tyra);;Bezet

    en...

    Mariska (ook een meeloperke);;Bezet

    Doeii

    ♥Van een weddeschap,tot echte liefde♥! <---- dat is de quiz waar ik rollen voor nodig heb.

    Het gaat over een popu meisje.Dat samen met haar BFFE heel gelukkig is.Haar naam is Jana.Haar BFFE heet Lizz.En jullie hangen ook nog een beetje bij Lotte en Jolien,,dat zijn ook BFFEs.Bill en Tom zitten bij jou op school maar jullie haten ze.Eigenlijk haat jij Bill en Tom niet,,maar je doet net alsof omdat Lizz,Lotte en Jolien ze wel haten.Op een dag geef je stiekem een briefje door aan Bill waar op staat dat je verliefd op hem bent.Lizz ziet het en nu hebben jullie vette ruzie.Nu ben je helemaal aleen...

    Dit was dus het stukje als je er in wilt zeg dan even:D Even zeggen wie je kan zijn:

    Een meisje dat Jana tegen komt als ze op straat loopt;; Bezet;;

    Lizz;;Bezet

    Jolien;;Bezet

    Lotte;;Bezet

    Tyra(een gothic dat je steeds pest);;Bezet

    Lana (mee loperke van Tyra);;Bezet

    en...

    Mariska (ook een meeloperke);;Bezet

    Doeii



    PS: Alles is dus al Bezet