• Jhaa ik wil daarop een account maken en dat lukt gewoon niet! Weet iemand misschien hoe dat komt? Ik vul alles in en overdonder jullie er nu opeens mee but who care's? Ik heb dat ding echt vandaag nog nodig! Heeft er iemand enig idee hoe het komt dat er altijd dit op komt; Het spijt ons. Op basis van de informatie die je bij ons hebt ingediend, kom je niet in aanmerking voor registratie als lid van MySpace.com.
    Dankje!

    xoxo' Annelies Wishes<3

    Probeer myspace.nl eens? (:

    Je mag er niet op als je jonger bent dan 14

    Maar ik ben Belgisch ;-)

    Jhaa ik maakte mij 15 jaar x'D En dan kwam dat er nog op --"

    Ohja, en als je gaat liegen over je leeftijd wordt je myspace toch verwijdert.

    ik heb da ook voor gehad en heel vaak zelfs mar dan lukte da wel ineenkeer om een profiel aan te maken.

    gewoon myspace.com


    I need you like a heart needs a beat

    Ohja, en als je gaat liegen over je leeftijd wordt je myspace toch verwijdert.


    Hoe weten zij dat ik daarover lieg?

    Hahahah, niet voor je 14 op MySpace?
    Like, wat kansloos. (:

    Je mag er niet op als je jonger bent dan 14


    Toch wel,ik heb een profiel op my space (waar dak amper op kom maar kom :') )
    en ik heb gewoon m'n geboortendatum in gevult en ik ben ook 14.
    En da lukte wel


    I need you like a heart needs a beat

    Hahahah, niet voor je 14 op MySpace?
    Like, wat kansloos. (:
    Wie is er verantwoordelijk voor als jij eigenwijs gaat doen en met een pedo gaat en die jou verkracht? Jij niet, maar myspace.
    Ik denk dat 14 jaar een goede leeftijd is om goede beslissingen te maken
    En bijna bij alle Amerikaanse comonnitysites waar je je eigen foto's op kan planten moet je 14+ zijn

    (...)

    Toch wel,ik heb een profiel op my space (waar dak amper op kom maar kom :') )
    en ik heb gewoon m'n geboortendatum in gevult en ik ben ook 14.
    En da lukte wel
    je bent toch 14? dan mag je wel

    (...)

    Hoe weten zij dat ik daarover lieg?
    dunno. Ik heb zelf ook gelogen(ben in totaal... 1 uur lid geweest en daarna ben ik eruit gekickt vanwege mijn leeftijd).

    (...)Wie is er verantwoordelijk voor als jij eigenwijs gaat doen en met een pedo gaat en die jou verkracht? Jij niet, maar myspace.
    Ik denk dat 14 jaar een goede leeftijd is om goede beslissingen te maken

    Daar ben je nog altijd zélf aansprakelijk voor. De reden voor die leeftijdsgrens is gewoon in verband met de foto's enzo die je op je profiel zet. En trouwens, op je 14 weet je nog geen fuck van de wereld, dus waarom zouden ze dan die grens op 14 jaar zetten. Doe dan ineens 18 ofzo. Like, iedereen geeft toch een valse leeftijd op en pakken kunnen ze je toch bijna niet. Of je moet overal gaan rondspreiden dat je niet echt 14 bent, maar jonger.

    (...)dunno. Ik heb zelf ook gelogen(ben in totaal... 1 uur lid geweest en daarna ben ik eruit gekickt vanwege mijn leeftijd).

    Als je eerst gaan invullen dat je jonger dan 14 bent en dan ineens ouder dan 14, gaan ze er conclusies uit trekken en kicken ze je eraf. Door middel van IP enzo.

    (...)
    Als je eerst gaan invullen dat je jonger dan 14 bent en dan ineens ouder dan 14, gaan ze er conclusies uit trekken en kicken ze je eraf. Door middel van IP enzo.
    Kan (A)