• Freaaaakz<3
    Njhaaa ik MOET jullie dit gewoon laten zien jhaa? Dus als je hier komt, doe dan please like de moeite om toch gewoon is te kijken naar het filmpje. Hier is ie dan!
    http://derodeloper.een.be/reportage/vanavond-koen-buyse-over-zijn-afscheid-van-zornik
    Annelies is like jaloers op die kinderss die een handtekening hebben enzoo >,< Mjhaa life is shit x] Dus, als er nu nog iemand zegt dat ze slecht zijn qua zang, dan weten ze er echt niets van :Y)
    Kijkplezier ofsoo x]
    Oowjhaa, het is de bedoeling dat je je mening zget hé! En ik stond daar ergens tussen al die masse op de 2e riij 8D

xoxo'

like it dude <<33

I found myself in Wonderland.

k heb geen idee wie Zornik is.. x'D
    Dus.. yeah. dan heb t geen nut om te kijken.. vind ik.
    wel vet dat je er was x'D

The economy is suffering, let it DIE!

uh... ken ik niet?

Njhaa meeste NL'ers kennen hun niet x] Máriko a.k.k DarkPassion kende ze ook niet, nu wel x]

Zornik ruult kei hard <3

was dat dan in de etias arena ofzo?

Our thoughts you can't decode...

was dat dan in de etias arena ofzo?

Jhaa why?

(...)

Jhaa why?
    gwn wou het weten
    omdat je zegt ik was daar maar ik zag alleen koen buyse vandaar :P

(...)gwn wou het weten
    omdat je zegt ik was daar maar ik zag alleen koen buyse vandaar :P

Wahaa ok dan 8D Ik was daar dus en Koen heeft zo'n 2 minuten recht mijn ogen in gekeken oO + Heb zijn plectrum :Y) *proud]+

(...)

Wahaa ok dan 8D Ik was daar dus en Koen heeft zo'n 2 minuten recht mijn ogen in gekeken oO + Heb zijn plectrum :Y) *proud]+
    oeh das idd wel stoer
    ik heb eens een plectrum van een joch op mn school gekregen maar zijn band bestaat nu even niet meer ze hebben geen drum meer
    maar een plectrum van Koen das echt wel vet :P

Ik weet echt niet over wie het gaat, en ik heb het filmpje al gezienxD

(...)oeh das idd wel stoer
    ik heb eens een plectrum van een joch op mn school gekregen maar zijn band bestaat nu even niet meer ze hebben geen drum meer
    maar een plectrum van Koen das echt wel vet :P

Jhaa inderdaat :Y) Ben er echt trots op want die lag zomaar op de grond, Koen had die weggegooit en die lag achter mij op de grond. Een vriendin van m"n mama, die meewas heeft die gevonden&& aanmijg gegeven _O_ Vind het echt vet sexii want Koen is daar dus aangeweest x] *hyperadorerendKoenBuyse&Zornikkind*

Ik weet echt niet over wie het gaat, en ik heb het filmpje al gezienxD

Over Zornik dé allerbeste band van héééééél België en de regio x]

(...)

Jhaa inderdaat :Y) Ben er echt trots op want die lag zomaar op de grond, Koen had die weggegooit en die lag achter mij op de grond. Een vriendin van m"n mama, die meewas heeft die gevonden&& aanmijg gegeven _O_ Vind het echt vet sexii want Koen is daar dus aangeweest x] *hyperadorerendKoenBuyse&Zornikkind*
    haha das wel geluk hebben :P
    meestal kunnen die artiesten niet mikken
    ze kijken dan lik in je richting en smijt hem dan amper
    die drummer van fob deed da op tmf -_-"