• Ja ik weet dat dat al weer voorbij is enzow,,

    mr ik wou toch nog even iets vertellen xD

    Nou wij hadden dus economie, en we hadden de pauze daarvoor die leraar van economie al door de gang zien fietsen verkleed als zwartepiet, met een sint achterop. Dat ging echt net goed xD Nou na 15 minuten was er nog geen docent, en het werd ook niet opgevangen zover iemand wist.. na en toen kwam dr dus een meisje van ca. 16 met de sleutel, en in het lokaal gigne nwe toen de klok voor uit zetten, klote en vooral niet werken xD Nouja, ik heb wel wat nagekeken enzow mr er was dus geen docent!

    En toen kwam na een tijdje de sint binnen met zijn piet, die docent! Toen hadden ze even wat gezegt en toen vertrokken ze weer, toen was het tijd maar eigenlijk hadden we dus nog 10 minuten les... snapje??

    Nou en toen hadden we langer pauze, niks gedaan, geen docent gehad, later begonnen en we hadden al ingekorte rooster omdat het sinterklaas dag was :P

    Dat was leuk ^^

    -grijnst-

    verdikke , bij ons viel het dit jaar op een zaterdag (6 december) en in de exames.

    Ik wil da ook wel eens proberen
    alleen...

    er gaat een bel af enz dus naja ><

    Kloote ,

    voor ons maar wel nice für dich ^^


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Fun^^
    jij geluk hebben xD
    Krullie altijd gelukk hebben xD
    BV Met geschiedenis ^^
    LIEBE voor Krullie!! xD ^^


    Your Butt is Mine!

    whaha dat is melig :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Glukzak^^
    Wij kregen gewoon een schamele speculaas (die onze ouders dan nog een s moeten betalen)oop onze examen bank --
    Niet eens een leerkracht verkleed ofzo!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    met suprise op school hadden we dikke lol we begonnen de nep sint met pepernoten te bekogelen en daarna hadden we een dikke peprnoten gevecht in de klas met de leeraar maarja daarna moetsen we wel alles opruimen maarja dat was doe moeite waaard

    wij gingen survivelen met pietten kracht.. echt leuk.. een een pepernooit gevechtXD en de sint kwam op een knol aan zetten weh hebben paarden op school een toen gignen we zingen.XD


    Some angels have no wings.

    greatxD
    bij mij viel 'de sint' ook uit^^.


    I am an idiot, I move.