• heejheej mensjes..
    Ik en Dancegirl14 staan morgen in Carré.. whaa!
    we moeten dansen voor amnesty international!
    en het wordt 10 december uitgezonden op de VARA op ned1!! cool he! ben zo blij en heel erg zenuwachtig.. Dancegirl14 trouwens ook!
    de komen echt heel veel Nlse artiesten!

    als je het boeiend vind, de info:
    Vlammen voor de Vrijheid!
    VARA, Amnesty International en keur aan artiesten vieren 60-jarig bestaan Universele Verklaring van de Rechten van de Mens in Carré.
    Op 10 december 2008 bestaat de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens (UVRM) 60 jaar. Op 9 december vieren de VARA en Amnesty International dit bijzondere jubileum met een speciaal programma, ‘Vlammen voor de Vrijheid’, in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. De avond wordt gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en uitgezonden op 10 december vanaf 21.30 uur op Nederland 1. Optredens van bekende artiesten als Karin Bloemen, De Dijk, Solomon Burke en de Ashton Brothers worden afgewisseld met interviews en aangrijpende reportages. Cabaretiers Erik van Muiswinkel, Diederik van Vleuten, Mike & Thomas, Viggo Waas, Sanne Wallis de Vries, Jeroen van Merwijk en Owen Schumacher geven op geheel eigen wijze commentaar op de stand van de mensenrechten.

    whaaah! ik vind het egt te cool, maar goewd..
    xxx ElienxTHbill & Dancegirl14


    Je moet worden wie je bent.

    jaah... ik kom in Carré xD...^^...

    whaaah!!

    xx myy

    Lol wij doen nu een project op school daarover :P


    Life is hard and then we die

    Lol wij doen nu een project op school daarover :P


    haha...xD