• Al mijn vrienden zeggen dat ik als ik met WT meezing de zelfde stem heb als Sharon. En als ik met Nightwish meezing dezelfde stem heb als Tarja. Maar als ik zelf zing klinkt het heel anders. Liegen ze dan om me een plezier te doen, of moet ik gewoon niet zeiken en ze geloven?? En, hebben jullie dat probleem ook? Of zoiets dat er op lijkt?


    xx


    Scream for mercy!

    Neem je zelf op en luister het na (meestal wordt je stem wel ontzettend vervormd).
    Maar waren zouden je vrienden daarover liegen?


    I am an idiot, I move.

    Neem je zelf op en luister het na (meestal wordt je stem wel ontzettend vervormd).
    Maar waren zouden je vrienden daarover liegen?


    Geen idee, ze lijken het wel te menen. Maar ik kan het gewoon niet geloven omdat ik mijn stem zelf zo lelijk vind als ik zing.

    xx


    Scream for mercy!

    Well, neem het op en zet het op youtube. Die mensen daar spreken meestal wel de waarheid. Zoek iemand met een microfoon ofzo. Of steel die van je muziekleraar XD


    Your make-up is terrible

    Well, neem het op en zet het op youtube. Die mensen daar spreken meestal wel de waarheid. Zoek iemand met een microfoon ofzo. Of steel die van je muziekleraar XD


    WhahahxD
    Ja, maar ik heb al een micro, en hij is HEILIG !! (A) xD


    xx


    Scream for mercy!

    Koop Singstar!^^
    Das massas zalig spel trouwens! XD


    If music be the food of love, play on!

    Als je jezelf hoor zingen terwijl je het niet hebt opgenomen klinkt het anders omdat het van je stembanden naar je hersenen gaat terwijl als je het opneemt en er dan naar luistert dan gaat het via je oren naar je hersenen.
    Neem het op zou ik zo zeggen.

    ik zing zelf al vanaf mn 6e en vind af en toe dat ik best goed kan zingen..de ene keer vind ik het geweldig en de andere keer denk ik dat ik een k*tstem heb, maar volgens mijn vrienden zing ik ook keigoed dus heb ik mezelf een keer opgenomen en op youtube gezet en daar krijg ik op het ene filmpje dan weer alleen f*ckcommentaar en op een ander filmpje weer suprrcommentaar dat ik wel kan zingen dus ik zou zeggen dat het aan de personen ligt. Ik denk (weet bijna zeker) dat je vrienden niet rtegen je liegen, maar zij vinden gewoon dat je goed kan zingen;) ik zou ze geloven als ik jou was en anders neem je ejzelf een keer op en luister je er weer na;) (persoonlijk vind ik het echt klote om mezelf weer opnieuw te horenxD)


    Music is my drug, I need it all the time!

    Als ze het spontaan zeggen, menen ze het hoor. Ik denk dat de meeste mensen die een negatieve mening hebben over eender wat (bijv of iemand wel of niet kan zingen) gewoon hun mond houden zolang hen niets gevraagd wordt.
    Dus, als je complimentjes krijgt: gewoon met een grote smile aannemen in plaats van te beginnen twijfelen! (A)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Well, tegen mij zeggen ze dat ook wel vaak. Maar ik heb ook een keer meegemaakt dat ze tegen een meisje zeiden dat ze mooi kon zingen, en steeds gingen vragen of ze wilde zingen, zodat ze zichzelf voor lul zette, want het klonk nergens naar. Het is inderdaad wel een idee om op youtube te zetten.


    blame the bully.

    Maybe moet je het eens opnemen, wij kunnen het zo toch niet beslissen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik wil wel helpen beslissen haha!
    maar aan je muziekstijl zal het niet liggen!^^


    it's cool to know nothing.

    als je zelf zingt hoor je het anders.
    XD dat had je al door volgens mij, maarja. :Y)


    AAP

    Ja, zet het op youtube en geef ons de link!
    Wij zullen wel eerlijk zijn (A)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Als mijn vriendin niet kan zingen , zeg ik dat gwn hoor, of ik zeg niets, ook niet dat ze mooi zingt ofzoo, dus volgens mij kan je wel zo goed zingen! ö


    None but ourselves can free our minds.