• Als de mensen op Quizlet niet zijken dat ze zelf te dik zijn ofzo, gaan ze maar zijken dat iemand van TH te dik is. En Bill is nu ookal te dun. LIKE WE DIDN'T SEE THAT?! Dat heeft deels te maken met genen en dat soort shizzol. Alsof Tom niet dun is?! Dan zie je toch dat het in de familie zit. Stelletje levenloze kinders ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het probleem is dat Geen Enkel Lid Van Tokio Hotel goed genoeg is voor sommige k*tters hiero ><
    Als iemand anders uit de musicworld anorexia heeft, wordt dat hier niet gezegd, maar omdat Bill er dun uitziet, is hij opeens Hèt gespreksonderwerp ><
    En heel veel kids lijken mij hier levenloos [/slecht humeur, hoezo?]
    Whaaha, idd, ik hoor ze nooit zeiken over Mary-Kate Olsen en Nicole Richie x3 terwijl zij nog dunner dan Bill zijn :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    _O__O_AMEN!_O__O_


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik vind dat hier een heleboel zeikkinders zitten
    sommige zijn echt levenloos met hun 'oh ik ben emo en hou van Tokio Hotel' fuck op met je gelul denk ik dan
    (zip)

    egt hoor! kijk ik ben alto [/valtop]
    mensen mogen mij niet noemen mij emo en al die shit vinden me lelijk omdat ik anders ben SO WHAT?

    I'm still myself! and I'm still happy whit me!

    ik vind mijzelf ook niet zo mooi eerlijk gezegd, ik heb ook problemen, heb een wankeld zelfvertrouwen En Nu GA IK OOK ZEIKEN!! :Y)

    kijk mij ik wil aandacht somebody please? ATTENTION?

    srry hoor maar als je dit nou neerzet ben je in elkgeval wel eerlijk (A) omfg nee ík hoef geen aandacht hoowr ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eindelijk eens iemand die z'n gedacht zegt.
    Ik vond het al irri te vinden dat de mensen tegen mijn kar reden als ik zoiets zei -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    Mensen ik denk dat ik minder ga eten ik word te dik
    omg echt niet ikhou teveel van eten (H)
    hah
    nouja Bill en Tom zijn dan met momenten wat mager in hun gezicht maar boeien
    dat heeft niks met Amerika te maken ofzo (naja ik las dat hier ook eens dacht ik)
    Ze eten als varkens vind ik zelf
    en nouja okey de ene keer zijn hun koppen dikker dan anders, maar leven als hun is heus niet makkelijk hoor.
    Dus stop toch eens met zagen over alles en nog wat
    Amerika zorgt er niet voor dat ze fans verliezen, dat doen alleen die baby's van 13jaar (meestal toch 13)
    door zielig te doen met hun 'problemen' en dat worden sommige mensen gewoon strontbeu dat ze er niets veel meer te maken willen hebben.
    En touwens nog iets 13jarige zouden niet op Bill moeten geilen alsof dat ie ooit iets met je zal hebben hij is veel te oud voor je, en luister eerst een naar wat ie zingt want de helft heeft niet door over wat de teksten gaan en zitten daardoor heel de muziek te verneuken -_-'
    (genoeg gezeverd)


    Our thoughts you can't decode...