• Als de mensen op Quizlet niet zijken dat ze zelf te dik zijn ofzo, gaan ze maar zijken dat iemand van TH te dik is. En Bill is nu ookal te dun. LIKE WE DIDN'T SEE THAT?! Dat heeft deels te maken met genen en dat soort shizzol. Alsof Tom niet dun is?! Dan zie je toch dat het in de familie zit. Stelletje levenloze kinders ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    laat ze doen . =D


    Some people make the world special just by being in it

    Dat zeggen dat ze lelijk zijn.. en dan vervolgens een foto in hun fotoboek zetten en vragen of mensen ernaar willen kijken.. Ik denk dat het gewoon vissen naar complimentjes is. Of in ieder geval een serieus aandacht te kort. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja idd, Maar zo is niet iedereen he ^^
    Ik heb al lang door dat de Kaulitz Twins heel Dunnetjes zijn, in 2007 voor de eerste keer dat ik ze zag verschoot ik hoe dun ze waren in het egt^^ en als ik nu op Foto zie, zie ik geen verschil eigelijk ^^
    Hmm en eigelijk is niet iedereen hier dik en lelijk, maar ik ken toch niet veel mensen die van hun zelf zeggeen dat ze mooi zijn! xD
    maar je hebt gelijk sommige vissen achter een compliment! xD
    Skitty Heeft Weer gesproken (A)


    Your Butt is Mine!

    Het paar mensen die zich gewoon als zichzelf hebben voorgedaan verdienen van mij een applausje.
    Daardoor kan ik dus maar 1 of 2 mensen een ovatie geven.


    I recycle my thoughts.

    Die mensen die zeggen dat ze stoppen met quizlet/quizen/zelfs het LEVEN willen aandacht.
    Of mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, zo VRESELIJK irritant.

    Sommige mensen hebben gewoon problemen, maarja, ernstige dan wel als ze met het leven willen kappen. Ze willen niet altijd aandacht, alleen als ze het zo zeggen op ht internet :').
    Maar dat is niet bij iedereen zo : ), ik ken mensen die er door zitten en lopen er niet mee te koop ofzo. Je moet ze gewoon helpen.

    Maar ik geef je gelijk :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Iedereen wil altijd wel ergens over zeiken.. --'
    Ik doe 't oowk.. ma nii op Q!^^
    En 't ga dan meestal over iets wrvn da ge denk.. WTF?!oÔ XD


    If music be the food of love, play on!

    ach ja lotte boeit het wa ?xD


    We can only learn to love by loving.

    Het probleem is dat Geen Enkel Lid Van Tokio Hotel goed genoeg is voor sommige k*tters hiero ><
    Als iemand anders uit de musicworld anorexia heeft, wordt dat hier niet gezegd, maar omdat Bill er dun uitziet, is hij opeens Hèt gespreksonderwerp ><
    En heel veel kids lijken mij hier levenloos [/slecht humeur, hoezo?]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Lieve schat, Zet je erover heen. Bill ís gewoon té dun! En hier zitten gewoon mensen die te dik zijn maar dat's hun eigen probleem. Het zit heus niet in de genen hoor. Ze eten misschien wl genoeg, maar ze worden zo mager door alle stress. Dus bill en zoo zijn weldegelijk te mager.

    Iedereen moet ook altijd perfect zijn.

    Idd, en de zoektocht naar perfectie brengt niets anders dan frustratie en een laag zelfbeeld -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    @FISHTICK
    Maar waarom zo een drama erover maken. Bill weet heus wel wat hij doet. Stop eens met jullie met zijn zaken te bemoeien, djezus >< niet op jou bedoelt.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @ hatethispart
    Njhaa i don't care. Zelfs al snijden ze hunzelf. Mijniet gelaten, zei ik toch al in mijn vorig tekstje? Of niet dan? Nou bij deze; 'Het kan me geen ene fuck schelen wat ze wel of niet doen. Als ze maar gewoon terug naar hier komen.

    @ hatethispart
    Njhaa i don't care. Zelfs al snijden ze hunzelf. Mijniet gelaten, zei ik toch al in mijn vorig tekstje? Of niet dan? Nou bij deze; 'Het kan me geen ene fuck schelen wat ze wel of niet doen. Als ze maar gewoon terug naar hier komen.

    Ik heb je vorig tekstje niet gelezen (?) I don't know it anymore^^
    But, snijden vind ik er wel over gaan, maar zoals ik al gezegd heb; het zijn onze zakens helemaal niet.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Die mensen die zeggen dat ze stoppen met quizlet/quizen/zelfs het LEVEN willen aandacht.
    Of mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, zo VRESELIJK irritant.
    Idd. Iedereen is mooi, op zijn eigen manier:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Achman ze moeten blij zijn dat ze leven -_- En de positieve kanten bekijken, toch?
    Ik bedoel, mijn leven is ook niet perfect. Maar ik heb lol in mijn leven, ben ik overal blij mee (Oke soms niet XD Logica).. Maarja je snapt het wel ='D
    Je moet ook niet aankomen met ik ga zm plegen, dat intresseert mij niet want dat gaan ze toch niet doen -_-


    I live for the applause, you will die for it.