(...)
Like laat ik het zo zeggen ze zou me haar bijverven het is allang geverfd van blond naar zwart met roze maar das mijn probleem niet. Ze houd zich gewoon nooit aan der beloftes en als ik geld nodig heb huppel ik wel naar me vader! >.< Owja me moeder negeert me ook gewoon en als je dan kei hard roept: ''DJEEZUS Je negeert me ook gewoon he!?'' zegt ze: ''Ja waarom niet hier heb ik geen zin in.'' en dan gaat ze weg. Dat is pas lekker zo'n moeder die je elke week hetzelfde beloofd maar het nooit doet en azls je het zelf wil doen mage het niet!
So what?
Heb je je ooit al is afgevraagd hoe zij zich voelt? Misschien gaat het niet zo goed met haar, en nu niet aankomen met 'ze voelt zich prima, ze haat mij gewoon' want dat mag je een aap gaan wijsmaken. Of ben je soms te egoistisch geweest om daar 'ns aan te denken?
Het is je moeder, je hebt er maar een, en geloof me, vroeg of laat zal je hier zo'n spijt van hebben! Ze houdt gewoon van je, maar als je wil dat ze je goed gaat behandelen, en niet zo prikkelbaar uit de hoek kome, moet je ook hetzelfde bij haar doen en haar niet afkatten.
Denk je dat iemand tof en aardig tegen je gaat doen (ik zeg nu Jij, maar ik bedoel jou der ni bij) als jij niet zo tegen hun doet?
Dacht het niet he (:
En begin niet tegen mij te zeggen dat ik het gewoon niet begrijp, want dan heb je het fout.
Ik begrijp het heel goed. ^^
Ik ben soms ook boos op mijn mama als ze iets niet doet wat ze heeft beloofd, maar ik begin haar niet vol te schelden en zeggen dat ik haar haat. Want vroeg of laat zal ze die beloofte wel nakomen,
als ik me gedraag.
Where there is a sea there are pirates...