• Iedereen zegt wel altijd dat Bill homo is.
    Maar wieweet is Tom het ook wel?
    Wie weet is het gewoon een dekmantel, en doet die stoer over ze geneuk, maar misschien valt hij ookwel op jongens? En misschien is Bill wel zo'n gast die met iedereen neukt die die tegen komt.
    Je weet maar nooit o;

    Oja, Als iemand zegt, Bill kaulitz is gay, Zeg dan gewoon; Ben je. Terug. [A]
    werkt altijd ='D.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik geef het op. Ik heb geen eens zín meer om te vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt. Sommige TH-fans zijn echt levenloos.

    Leg het nog een keer uit ?
    Want ik wil wel weten hoe het in elkaar zit. Ik denk eigenlijk dat Bill meteroseksueel is ;p weetjewel, verwijfd maar hetero x) ik weet het ook niet ;p.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    omg, als je zoiets vroeger op quizlet zei (dat Bill gay, of bi is) had je heel quizlet op je dak .. nu vind iedereen het normaal? Haters zeggen ook zo'n dingen en nu geeft iedereen ze gelijk? jezus! hoe komt dat tog? -.- ..

    <3.

    Tom en Georg zou samen wel geil zijn hé xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Tom is gewoon niet homo.
    'n als dat wel zou zyn, zou hij het zelf wel zeggen. Daar moet hij zelf over beslissen, niet?


    Some people make the world special just by being in it

    Tom en Georg zou samen wel geil zijn hé xD

    Ik zie het al helemaal voor me, maar dat wilde ik nu net niet zien x)
    Vetgeil die 2 samen x)


    One man's fun is another's hell.

    Weetje...

    Bill en Tom zijn gewoon allebei Gay! Samen vormen ze een trio koppel met Andreas! xD Want echt hoor, Bill zei tegen Andreas dat hij het mooiste is dat hem ooit is overkomen, dat zeg je toch niet zomaar als je geen liefdesrelatie met elkaar hebt?? xDxD

    En sorry, maar laat mij even mijn fantasie hebben! x'D


    Scream for mercy!

    Leuk?
    Ik bedoel, iedere jongen kan homo zijn -.-


    I recycle my thoughts.

    omg, als je zoiets vroeger op quizlet zei (dat Bill gay, of bi is) had je heel quizlet op je dak .. nu vind iedereen het normaal? Haters zeggen ook zo'n dingen en nu geeft iedereen ze gelijk? jezus! hoe komt dat tog? -.- ..

    <3.

    Echt hè. Ben het met je eens.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Echt hè. Ben het met je eens.


    Doe toch niet zo weird tegenover ons en laat ons onze fantasie hebben! Als je toch niks anders te zeggen hebt ga dan naar een ander forum! -_-


    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Doe toch niet zo weird tegenover ons en laat ons onze fantasie hebben! Als je toch niks anders te zeggen hebt ga dan naar een ander forum! -_-


    xx

    Ik zeg mijn mening.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik zeg mijn mening.


    Ja dat doe ik nu ook en zeg dat je beter naar een ander forum kunt! Want het kind dat dit ding gemaakt heeft, heeft het niet bedoeld als hatelijke opmerking ofzo. Nee, ze verveeld zich like me en schrijft iets wat ze leuk vind en waar ze mee met andere over kan fantaseren. Maar om een negatieve mening werd niet gevraagt. -_-


    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Ja dat doe ik nu ook en zeg dat je beter naar een ander forum kunt! Want het kind dat dit ding gemaakt heeft, heeft het niet bedoeld als hatelijke opmerking ofzo. Nee, ze verveeld zich like me en schrijft iets wat ze leuk vind en waar ze mee met andere over kan fantaseren. Maar om een negatieve mening werd niet gevraagt. -_-


    xx

    Nou, ze vraagt duidelijk om een mening. Of het nou positief of negatief is. En dan bepaal ik altijd nog zelf op welke topics ik reageer. En ik wil hier niemand kwetsen ofzo of een "hatelijke opmerking" naar iemands hoofd gooien als je dat soms denkt.


    I recycle my thoughts.

    Ik geef het op. Ik heb geen eens zín meer om te vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt. Sommige TH-fans zijn echt levenloos.

    laat ze maar..
    het vreselijkst vind ik de verhalen van twincest :8
    zal wel aan mij liggen

    (...)
    Nou, ze vraagt duidelijk om een mening. Of het nou positief of negatief is. En dan bepaal ik altijd nog zelf op welke topics ik reageer. En ik wil hier niemand kwetsen ofzo of een "hatelijke opmerking" naar iemands hoofd gooien als je dat soms denkt.


    Oké, maar laat ons bitte gewoon fantaseren.

    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Oké, maar laat ons bitte gewoon fantaseren.

    xx

    Dat doe ik. Ik zeg geen "Stop met dit gelul." ofzo.


    I recycle my thoughts.