• Hiyaa^^
    Ik ben bevriend met een tweeling, en ik wou eens weten of hier nog veel mensen een tweeling kennen, of als vriend hebben.
    En vinden jullie het dan soms irritant of niet, want uiteindelijk zal er toch iemand leuker zijn dan de andere. En Als je bijvoorbeeld iets wint voor 2 personen is het soms moeilijk een keuze te maken...

    <3. Camille


    Do you recognise me, do you know who I am?

    Der zit een twin in mn klas. Mensen die hen niet kennen zien het verschil niet, maar voor ons is dat al een gewoonte =)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben zelf een tweeling:Y
    Is best handig, heeft vele mogelijkheden (huiswerk overschrijven)

    Maar inderdaad, als je iets wint is het voor twee personen en dan weet ik soms ook niet wie ik moet meenemen =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben bevriend met een tweeling, en ik heb een tweeling bij mij in de straat en ik heb nog 2 tweelingen bij mij op school xD als het er niet meer zijn xD.


    Nvt

    Mijn achternichtjes :)


    You can never wear to much black

    whaaa, ik ken twee tweelingen...
    de ene tweeling (wooow enkelvoud) praat ik nooit meer mee, maar de andere tweeling wel xD Die zijn gewoon cool. Al is de ene echt een nerdje en de ander wannabecool. Hijs lachen en best wel een goeie vriend van mij:P Maar ik mag die gasten xD
    tis eeneiige en ze hebben alleen ander kapsel en kledingstijl waardoor je ze uit elkaar kan houden. En de stem verschilt ook xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    mijn bf's zijn eeneiig tweeling dat is est moeilijk uit elkaar te houden want ze zijn eigenlijk hetzelfde :P
    Ze dragen altijd elkaars kleding en done dezelfde dingen enzo...
    we hebben een keer afgesprokn dta de een een bepaald kledingstuk zou dragen en de ander iets groens geloof ik, zodat ik ze een beetje uit elkaar kon houden, maar dat deden ze natuurlijk niet...
    Er zat ook een tweeling bij mij op de basisschool en eerst wist ik niet dat het een tweeling was. Ze vomden nameijk een groep 8 xD dus gingen ze veel me elkaar om, maar ik dacht dat ze gewoon goede vriendinnen waren (lol)


    If you're going to hell, keep going