• Omg iemand heeft deze foto van me gezien en sindsdien wilt hij perse een photoshoot met me doen, hij is fotograaf

    wat moet ik doen? http://nl.netlog.com/xXParty_QueenXx/photo/photoid=48327680#photos


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Via netlog verspreiden veel pedo's die berichten. Heb er ookal 20 ofzo gehad.

    Niet doen.

    Ooh! Ik zou het hem echt niet geven! Straks wil die iets van je geld ofzo?!?! Of iets heeeeeeeel erg goors!

    :(

    Idd ik sluit mij volledig aan met Cherished, je kunt hem niet egt vertrouwen en hij is uit op je geld! jij moet 1000 euro betalen voor de shoot en hij is er dan vandoor met je geld..


    Your Butt is Mine!

    Ooh! Ik zou het hem echt niet geven! Straks wil die iets van je geld ofzo?!?! Of iets heeeeeeeel erg goors!


    thQ vr je bezorgdheid >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik was 2de 3de en nu 5de!

    Idd ik sluit mij volledig aan met Cherished, je kunt hem niet egt vertrouwen en hij is uit op je geld! jij moet 1000 euro betalen voor de shoot en hij is er dan vandoor met je geld..


    helemaal met je eens.


    Love the way you hate me.

    Dankje!

    weet je zelfs wel zeker of het een fotograaf is? als ik jou was ik zou het niet doen, het is niet betrouwbaar, niet op internet maar ook niet in real life, alleen als hij bewijs heeft dat hij voor een erkend modellenbureau werkt


    You're a star in heaven.

    niet doen,

    als je model wil worden kun je het beste gewoon naar een officheel modellenbureau gaan ;)

    xx

    Via netlog verspreiden veel pedo's die berichten. Heb er ookal 20 ofzo gehad.

    Niet doen.

    like eww ¬¬ zeg maar dat zijn assistent contact moet opnemen met de jouwe en dat je zal kijken of je die andere fotoshoots kan afzeggen *wishes that there was a talk to the hand emoticon*


    BAM!

    Niet doen
    Is wss een vuile vieze Pedo x]


    A. ikmisje.