• Heey mensjes,
    Ik kom hier even een nieuwe serie promoten ^^
    Namelijk; Our love is just immortal...
    Dat is de titel. Ik heb tot nu toe nog maar een paar delen, maar ik werk eraan (duh)

    Ik zal even uitleggen waarover het gaat:


    Luna is een meisje van 17 jaar oud. Sinds haar geboorte is ze een wees. Ze woont dus al 17 jaar in een weeshuis. Ze heeft daar 3 enige en beste vriendinnen, die logischer wijze ook wees zijn. Maar op een dag komt iemand naar je informeren en wacht er een nieuwe thuis en een nieuwe familie op je.
    Zou je meegaan? En wie zou het zijn? Maak deze serie maar als het je interesseert ^^
    Dit zal een liefdesverhaal worden. Ik zeg niet over wie van TH, daar moet je zelf maar achter komen. (;
    De serie wordt beschreven in de ik-vorm. A lot of pleasure.. (;

    Als het je wat lijkt... ^^
    Als ik eerlijk moet zijn vindt ik het een van mijn beste series.. Sorry als het ego-achtig overkomt maar zo bedoel ik het dus niet ^^
    Wie wil ze eens lezen? ^^
    Dankje als je ze maakt..
    (flower)

    Dit is alvast de link ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/251833/our-love-is-just-immortal-th001/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nope Th seri over een onrwerp ta te vaak gebruikt wordt onorgineel is niet leuk meer -.-

    Nope Th seri over een onrwerp ta te vaak gebruikt wordt onorgineel is niet leuk meer -.-

    waarom reageer je dan? -.-
    ik weet wel da em super onorigineel is ma da maakt niks uit... ik heb wel 2 originele series en 1 super originele op een ander account, maar ze moete daarom toch ni allemaal origineel zijn en daarbij, ieder zijn verhaal wordt heel anders geschreven, denk daar nog maar is over na -.-
    en wees blij dak er rustig bij blijf >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nauw, maken die quiz! (hoera)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    De derde is er mensjes :D
    Hier even een link om het mss makkelijker te maken ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/253699/our-love-is-just-immortal-th003/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.