• Oke, het word een beetje een lang verhaal. maar ik vind het doodseng.
    Toen mijn broer iets van 6/7 was, kon die de toekomst zien. Hij heeft bijvoorbeeld tegen me moeder gezegt, dat ze zwanger was van mij. De dag later, bleek het nog echt zo te zijn ook.
    Toen heeft me broer een volgorde genoemd van wie er dood zou gaan
    eerst
    omaOma (de oma van me moeder)
    Toen me Oma
    En toen me opa.
    De eerste 2 kloppen al. Vooral omdat me broer toen had gezegt tegen me oma; Jij zal doodgaan wanneer mijn zusje 9 is.
    Dat was echt gebeurd, want toen ik 9 was ging ze dood.
    En nu ben ik doodsbang dat me opa doodgaat. Want het gaat niet goed met hem, en moet binnenkort geopereerd worden aan een hernia. wieweet gaat het fout.. ?
    niemand geloofd me als ik dit vertel, terwijl het echt zo is. ik bedoel, hoe kan je dit verzinnen? =S


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik geloof jou...ik heb ook zulke scary dingen gehad...toen ik 2 was liep ik altijd met iemand aan de hand en ik kletste met iemand terwijl er niemand was...en een keer heb ik ook gehad dat ik dacht dat er iets aan mijn bed zat...maar ja...ik hoop maar dat je opa niets gebeurd maar je kunt er maar beter mee rekenen dat het niet goed zal...hoe moeilijk dat ook misschien is...dat is beter dan dat het later echt foutgaat en je er niet mee gerekend hebt, dan doet het extra pijn...pij zal het zowieso gaan doen...hopen mag altijd...sterkte he...xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik geloof jou...ik heb ook zulke scary dingen gehad...toen ik 2 was liep ik altijd met iemand aan de hand en ik kletste met iemand terwijl er niemand was...en een keer heb ik ook gehad dat ik dacht dat er iets aan mijn bed zat...maar ja...ik hoop maar dat je opa niets gebeurd maar je kunt er maar beter mee rekenen dat het niet goed zal...hoe moeilijk dat ook misschien is...dat is beter dan dat het later echt foutgaat en je er niet mee gerekend hebt, dan doet het extra pijn...pij zal het zowieso gaan doen...hopen mag altijd...sterkte he...xxx


    Ja dat heb ik ook
    vroeger zag ik me opa die ik nooit heb gekend naast me bed staan (diewas overleden toen ik was geboren), maargoed,
    dankje!
    m'n opa is eigenlijk alles voor me. Hij is er altijd voor me, net als me oma & me oom.
    Bij hun kan ik altid terecht enzo.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik geloof je echt waar !!

    maar als dat andere ook echt gebeurt is misschien is het daarom dat dit niet gebeurt !

    vraag aan je broer of hij weer wat voelt ofzo !

    gaa nog veel naar je opa toe !!

    Heel veel sterkte meid !<3

    xx


    just love me !

    (...)

    Ja dat heb ik ook
    vroeger zag ik me opa die ik nooit heb gekend naast me bed staan (diewas overleden toen ik was geboren), maargoed,
    dankje!
    m'n opa is eigenlijk alles voor me. Hij is er altijd voor me, net als me oma & me oom.
    Bij hun kan ik altid terecht enzo.


    ...wat vind je moeder ervan...???
    waarvoor...???
    dan is het idd erg moeilijk...hoop dat je broer geen gelijk heeft en dat je opa niet dood gaat...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb hetzelfde wat je broer heeft. Sirieus,dit is niet om optevallen ofzo. Laatst zei ik nog dat een jongen uit me klas zou worden opgepakt door de politie,wat gebeurd er? De volgende dag word er een klasgenoot opgepakt vanwege het afsteken van vuurwerk op het schoolplein. In het begin is het eng en weet je niet goed hoe je ermee moet omgaan. Maar eigenlijk is het besy handig,want dan kan je je op dingen voorbereiden op dingen zodat ze niet gebeuren. Maybe kunnen jullie dat ook nu bij je opa doen. Bijv. door een speciale dokter laten opereren zodat de kans hééééééél klein is dat er iets fouts gaat..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Volgens mij kan je niet doodgaan bij een operatie aan een hernia...
    Maar de kans is klein dat er wat gebeurt.


    we were young but we were blind.

    (...)

    ...wat vind je moeder ervan...???
    waarvoor...???
    dan is het idd erg moeilijk...hoop dat je broer geen gelijk heeft en dat je opa niet dood gaat...
    xxx

    ik heb me broer al gevraagd of die het weerwist
    maar hij wist het ook niet.
    hij is zelf ook echt heel bang.

    nou gewoon, om vanalles. wat ik niet hier midden in het forum kan gaan dumpen. Als je het echt wilt weten stuur je maar een pb ofz x].
    maar het is niet echt boeiend denk ik ofz.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!