• de examens komen eraan... xp (een zware tijd, in het leven van een tokio hotel-fan...[nu ja, voor iedreen, maar I don't care bout the others xD lol])
    drm heb ik enkele tipss, om de examens minder hard te maken ^^ (gelden natuurlk alleen voor fans!)

    1)Werk hard, want wie weet mag je deze zomer wel niet naar hét TH-concert waar je al zo lang op w8, omdat je punten slecht zijn! ö

    2)Bedek je posters, als je tijdens het leren voortdurend wordt afgeleid door Bill, Tom, Gustav en Georg die je lief toelachen!

    3) Voor de mensen die kunnen leren met muziek: speel gwoon al je muziek af van tokio hotel, en wneer je aan het einde van je songs zit, zit je waarschijnlk al enkele uren later ;) (tenminste als je [bijna] alle songs hebt...Dit helpt bij mij personlk erug goed!

    4) Een geluksbrengertje: de meeste mensen hebben er altijd eentje op zak tijdens de examens of tijdens toetsen-periodes nzo. Als je helemaal gek bent van Bill bv., dan kan een fototje van hem in je pennenzak al wonderen doen ^^ het is puur psychologisch, maar het helpt soms wel x] (ik ga een stylo gebruiken om mee te sgrijven die ik heb meegebracht uit Magdeburg, voor extra geluk ^^)

    5)Mensen die dagelijks op de hoogte willen blijven van Tokio Hotel, of gwoon graag op youtube en photobucket nzo opzoek gaan naar leuke foto's en filmpjes van TH --> Laat je computer een tijdje links liggen! Alleen als je even vrij hebt, of tijd over hebt, kun je ffe wat rondsurfen, en zal je dubbel zo blij zijn als je iets nieuws over je favo te weten komt!

    6) DOE HET VOOR BILL/TOM/GUSTAV/GEORG!!! (klinkt mss dom aangezien da zij nooit hun best dede voor sgool, ma doe het tog maar xD) helpt bij mij altijd
    ^^


    Dit zijn maar wat tips die ik wou geven... x]
    begin nou niet heel te zagen dat het dom is en weetikveel wat... je moet het niet bloedserieus nemen oor x]

    nog mensen met tips?

    xX.!

    Whahaha :)
    Wat hip!


    Träume sind wirklich!!

    denk jij echt bij álles aan TH? o.o Zelfs bij je examen? Sorry maar op zo'n moment boeien ze me niet zo en concertreer ik me volledig daarop. Ga je straks ook iets studeren wat met TH te maken heeft dan?

    Come on :') Ze ruleren je leven niet. Je moet niet vergeten gewoon door te leven. ^^ Straks stoppen ze en heb je je hele leven erop ingesteld. Fan zijn oke, maar je moet wel oppassen dat het niet té ver gaat. Gewoon een tip ^^ No hard feelings.


    Daarom dat ik die laatste zinnen erbij zette:
    "begin nou niet heel te zagen dat het dom is en weetikveel wat... je moet het niet bloedserieus nemen hoor x]"

    Omdat ik weet dat JIJ altijd op iedereen zijn blogs commentaar hebt! Ik weet niet wat je probleem is, maar voel je je nu echt beter dan iedreen, dat je overal commentaar op moet hebben? o.O
    People with humor have more fun!

    Tuurlijk denk ik niet alleen aan tokio hotel, maar dit deel van het forum heet 'tokio hotel', daarom dat ik geen tips schrijf voor K3-fans of zo!

    Dit is maar voor de fun geschreven! Als je ze dom vindt, reageer dan niet.

    Als ze je niet boeien, waarom zit je dan op dit forum??
    En mij boeien ze wel, als je daar problemen mee hebt, moet je maar eens overstappe naar the other side: the haters!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: In normaal ABN gezet :Y) -THndALlover-)

    Leuke tips ma k eb geen examens dit jaarXD

    yay, dat zal me helpen, want ik begrijp echt NIKS van wat die leraren allemaal voor de klas staan te lullen =3

    een tekening van hun of plaatje voor je leggen :)
    heb ik ook gedaan bij een toets die ik niet had geleerd.. en ik kreeg en 10 ><


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ze boeien me wel, alleen niet tijdens een examen :')
    Zoals ik al zei no hard feelings, maar om de een of andere reden schijn je me te haten en alles wat ik zeg heul negatief op te vatten.
    Dit is geen Tokio Hotel forum hoor, voor het geval je het nog niet gemerkt hebt. Maargoed ik reageer waar ik wil, geef mijn mening. Als je er niet tegen kan negeer je het maar, maar zoals je misschien al las zijn andere het wél met me eens.
    Het is niet zo dat ik me beter voel hoor. ^^ Misschie ligt het eraan dat ik een ouder ben, of omdat ik normaal Nederlands typ dat ik imtimiderend overkom ofzo. ^^

    ThnQQ !

    Ik gebruik zee !

    xRani

    Daarnaast heb ik wél humor, maar dit is meer een pure obsessie.
    Daarnaast lijken sommige fans ze serieus te gebruiken dus komt het niet echt over als 'een grap.'
    Aangezien ook jij behoortlijk geobserdeerd overkomt post ik dat berichtje dus ^^
    Niets tegen jou persoonlijk, al heb jij duidelijk wél iets tegen mij. :')

    THNX SUPER TIPS!! :D vooral die 3e !! :D

    Ze boeien me wel, alleen niet tijdens een examen :')
    Zoals ik al zei no hard feelings, maar om de een of andere reden schijn je me te haten en alles wat ik zeg heul negatief op te vatten.
    Dit is geen Tokio Hotel forum hoor, voor het geval je het nog niet gemerkt hebt. Maargoed ik reageer waar ik wil, geef mijn mening. Als je er niet tegen kan negeer je het maar, maar zoals je misschien al las zijn andere het wél met me eens.
    Het is niet zo dat ik me beter voel hoor. ^^ Misschie ligt het eraan dat ik een ouder ben, of omdat ik normaal Nederlands typ dat ik imtimiderend overkom ofzo. ^^


    ik haat je nii (hoe kan ik nu iemand hate die ik nii persoonlk ken o.O) tis me gwoon al vaak opgevalle da je op veel topics negatieve comments sgrijft, alles behalve leuk voor degene die de topic startte!
    en ik dacht tog wel da deze afdeling in het forum 'tokio hotel' noemt, omda mense hier over tokio hotel kunne babbele..kan het ook mis hebbe, het zal we de bedoeling zijn da je hier over Frans Bauwer (of hoe die vent ook heet) babbelt o.O

    en wa zeg ge nu over 'ouder'? zijt ge volwassene fzo?? en het feit da je normaal nederlands typt intimideert helemaal niet (mij tog niet) wnt mn leerkracht nederlands doet dat ook, en die vent intimideert ook niet.. Mensen hebben er altijd iets tege da ik gwoon msn-taal en diallect typ, is omda ik uit België kom, en we hier bv. gij, in plaats van jij zeggen. Normaal zkr da ik dan ook zo typ..?

    ma vo de duidelijkheid, ik haat u nii, soms vin ik uw opmerkinge gwoon vervelend overkomen, ik mag tog tegoei mn mening geve, niet soms?

    zie je gb.

    dank je het zijn goede tips!!

    x

    njaa die exame tips zen ni egt iet ver mij xD
    kheb da ni nodeg
    kheb ma 3 exaams per periode
    in totaal 9 op een jaar dus .. :D

    whaha zijn wel goede tips vn je ga ze uitprobere xD


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me